تصویر
باید از همه ورزشکاران حمایت شود تا شاهد رشد و بالندگی بیشتر اجتماعی باشیم
08 بهمن 1401 - 9:01
شناسه : 436848
4
جمعی از ورزشکاران،مربیان و پیشکسوتان ورزش شهرستان نظرآباد با علی حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی دیدار نموده و به گفتگو نشستند حدادی در این نشست صمیمی با بیان اینکه در دوران سخت کرونا امکان برگزاری نشستهای جمعی نبود،گفت: خوشحالم که در جمع شما ورزشکاران و پیشکسوتان عزیز هستم و وظیفه خود میدانم توجه لازم را به تمام رشته های ورزشی و ورزش همگانی داشته باشم.

جمعی از ورزشکاران،مربیان و پیشکسوتان ورزش شهرستان با علی حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی دیدار نموده و به گفتگو نشستند
حدادی در این نشست صمیمی با بیان اینکه در دوران سخت کرونا امکان برگزاری نشستهای جمعی نبود،گفت: خوشحالم که در جمع شما ورزشکاران و پیشکسوتان عزیز هستم و وظیفه خود میدانم توجه لازم را به تمام رشته های و ورزش همگانی داشته باشم.
وی افزود: با وجود مطالبات بسیاری که در حوزه ورزش داشته ام ولی کمبودها ونیازها همچنان وجود دارد و انشاالله تلاش میکنیم مشکلات ورزشی را به حداقل برسانیم و شاهد درخشش عزیزان ورزشکارمان در عرصه های ملی و بین المللی باشیم.
نماینده مردم نجیب ساوجبلاغ، نظرآباد،طالقان و در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید از همه ورزشکاران حمایت شود تا شاهد رشد و بالندگی بیشتر باشیم،تصریح کرد: یکی از مواردی که پیگیری‌ های زیادی در رابطه با آن انجام شده توسعه زیرساخت های ورزشی در منطقه است که در آینده نزدیک شاهد ایجاد آن خواهیم بود.
رییس مجمع نمایندگان استان البرز در ادامه گزارشی از اقدامات و مصوبات مجلس یازدهم و پیگیریهای صورت گرفته برای استان،حوزه انتخابیه و شهرستان نظرآباد را ارائه داد.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.