تصویر
باید از هنر برای ترویج فرهنگ عاشورایی استفاده کرد
01 مرداد 1402 - 11:09
4
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس گفت: باید از تمامی ظرفیت‌ها به ویژه ظرفیت هنر برای ترویج شعائر دینی و ترویج فرهنگ عاشورایی استفاده کرد.
ارسال توسط :
پ
پ


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گفت: باید از تمامی ظرفیت‌ها به ویژه ظرفیت هنر برای ترویج شعائر دینی و ترویج فرهنگ عاشورایی استفاده کرد.

مهدی شاه‌وردی در نشستی با، فعالان شهرستان فردیس اظهار کرد: باید از تمامی ظرفیت‌ها به ویژه ظرفیت هنر برای ترویج شعائر دینی و ترویج فرهنگ عاشورایی است.

وی بیان کرد: فعالان فرهنگی می‌توانند فلسفه عاشورا را به خوبی به ویژه برای نسل جوان و نوجوان تبیین کنند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس تصریح کرد: مهمترین دلیل عزاداری‌ها این است که بتوانیم سیره اهل بیت به ویژه امام حسین (ع) را زنده نگه داریم.
وی خاطرنشان کرد: سیدالشهدا (ع) برای احیای دین رسول الله (ص) قیام کردند و برای اینکه از همه چیز گذشتند که نشان از اهمیت موضوع دارد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس متذکر شد: باید به نحوی کار شود که حضور جوانان و نوجوانان را هیأت‌ها بیشتر کنیم، چراکه تأثیرات بسیاری مطلوبی خواهد گذاشت.
منبع مهر برچسب ها: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس گفت: باید از تمامی ظرفیت‌ها به ویژه ظرفیت هنر برای ترویج شعائر دینی و ترویج فرهنگ عاشورایی استفاده کرد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس گفت: باید از تمامی ظرفیت‌ها به ویژه ظرفیت هنر برای

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.