تصویر
باید برنامه ریزی بلند مدت برای حفاظت از جان و مال مردم در انواع بحران ها انجام پذیرد
30 مرداد 1401 - 8:36
3
به دستور مهندس جعفری فرماندار چهارباغ، جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان به ریاست مهندس مرادنیا معاون فرماندار و با حضور نماینده اداره کل پدافند غیرعامل استانداری برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به دستور مهندس جعفری فرماندار ، جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان به ریاست مهندس مرادنیا معاون فرماندار و با حضور نماینده اداره کل پدافند غیرعامل استانداری برگزار شد.

در این جلسه، مهندس مرادنیا با تاکید بر برگزاری مستمر جلسات پدافند غیرعامل شهرستان گفت: باید برنامه ریزی بلند مدت و مناسبی برای حفاظت از جان و مال مردم در انواع بحران ها انجام پذیرد.
معاون فرماندار چهارباغ همچنین تصریح کرد: مدیریت بهینه و تامین نیازهای مردم، حفاظت سایبری از شهرها، حفاظت از تجهیزات و تاسیسات شهری و روستایی، استقرار خدمات ضروری، استفاده از شبکه های هوشمند و دیجیتال و .
.
.
از مهم ترین ارکان پدافند غیرعامل هستند.
ایشان در انتها عنوان داشت: پیرو تاکید مهندس جعفری فرماندار محترم چهارباغ؛ مواردی همچون استفاده از انرژی خورشیدی در تولید برق در شهرستان با جذب سرمایه گذار بخش خصوصی، تجهیز نانوایی ها به سوخت فسیلی، تکمیل رینگ شبکه آبرسانی در صورت خارج شدن برخی از چاهها از مدار، برنامه ریزی حفاظت از نقاط حساس اداری و خدماتی، استفاده از سردخانه های زیر صفر و بالای صفر شهرستان در تامین و توزیع اقلام اساسی مردم، استفاده از ظرفیت فناوری اطلاعات و شبکه های اطلاع رسانی و همچنین فعالان و سازمان های مردم نهاد مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.