تصویر
باید به مردم در برگزاری سالم انتخابات اطمینان داد
09 آبان 1402 - 9:21
1
دومین نشست هماهنگی فرمانداران حوزه انتخابیه غرب استان البرز شامل شهرستان های ساوجبلاغ بعنوان مرکز حوزه و شهرستان های نظرآباد، طالقان و چهار باغ بعنوان حوزه های فرعی انتخابات، در نظرآباد برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

دومین نشست هماهنگی فرمانداران حوزه انتخابیه غرب استان البرز شامل شهرستان های ساوجبلاغ بعنوان مرکز حوزه و شهرستان های ، طالقان و چهار باغ بعنوان حوزه های فرعی انتخابات، در نظرآباد برگزار شد.

دکتر البرزی فرماندار مرکز حوزه انتخابیه غرب استان البرز در این نشست با تأکید بر رعایت دقیق قانون از سوی عوامل اجرایی انتخابات در شهرستانها، گفت: همه مؤظف هستیم تا استراتژی های تعیین شده انتخابات از سوی مقام معظم رهبری را در حوزه انتخابات پیاده نمائیم.
دکترالبرزی افزود: باید به مردم در برگزاری سالم انتخابات و ایجاد شرایط رقابت سالم و مساوی برای تمامی داوطلبین حوزه انتخابیه، اطمینان داد.
وی تصریح کرد: نهایت سعی خود را در تحقق مشارکت حداکثری بکار خواهیم بست.
رئیس حوزه انتخابیه غرب استان البرز ادامه داد: مشارکت حداکثری بعنوان مهمترین راهبرد نظام، امری ضروری و لازم است و همگان در جهت نیل به آن تلاش خواهیم کرد.
دکترالبرزی در پایان از تمامی اقشارمردم، گروه‌ها و احزاب سیاسی خواست در این مقطع حساس برای شرکت مؤثر و فعال در این انتخابات بعنوان یک وظیفه شرعی و سیاسی اهتمام بورزند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.