تصویر
باید نگاهی جدی به برگزاری کمیسیون های پزشکی داشته باشیم
12 تیر 1402 - 11:22
2
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در نشست هم‌اندیشی برگزاری کمیسیون‌های پزشکی، بر کیفی سازی فعالیت‌های بنیاد تأکید کرد و گفت: استفاده از ظرفیت کمیسیون پزشکی در راستای خدمت به ایثارگران امری مهم است، باید نگاهی جدی به برگزاری کمیسیون های پزشکی داشته باشیم و یک کار هدفمند در این زمینه صورت گیرد.
ارسال توسط :
پ
پ


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در نشست هم‌اندیشی برگزاری کمیسیون‌های پزشکی، بر کیفی سازی فعالیت‌های بنیاد تأکید کرد و گفت: استفاده از ظرفیت کمیسیون پزشکی در راستای خدمت به ایثارگران امری مهم است، باید نگاهی جدی به برگزاری کمیسیون های پزشکی داشته باشیم و یک کار هدفمند در این زمینه صورت گیرد.

سلیمان رستمیان در این نشست که با حضور محمد کریمی معاون بهداشت و درمان، دکتر گرشاسبی رئیس اداره درمان، محمد خرقانی رئیس اداره پذیرش و امور اداری ایثارگران و کارشناسان اداره پذیرش و بهداشت و درمان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برگزار شد، با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تبریک دهه امامت و ولایت، گفت: زحمات زیادی در سال‌های گذشته در جهت برگزاری کمیسیون‌های پزشکی صورت گرفته که قابل‌ است، اما نحوه برگزاری کمسیون‌ها پزشکی باید از حالت سنتی خارج و تغییراتی درروند اجرایی آن ایجاد شود.
وی افزود: باید با همفکری، ابتکار و رویکردی جدید روند برگزاری کمیسیون‌های پزشکی بهبود پیدا کند و خروجی آن‌هم نتیجه‌بخش باشد.

رستمیان گفت: مشکلات باید احصا و فرآیندی درروند اجرایی کار تعریف شود تا کارشناسان پذیرش و بهداشت و درمان درگیر کار باشند و زحمات عزیزان درنهایت منجر به خدمتی ماندگار به ایثارگر شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه تصریح کرد: ما خادم ایثارگران هستیم و باید نگاه جهادی و برادرانه نسبت به این عزیزان داشته باشیم تا بتوانیم مشکلات آنان را حل کنیم.
دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ایثار شهادت استان البرز افزود: پرونده‌های ایثارگرانی که قصد شرکت در کمیسیون پزشکی را دارند باید هوشمندانه بررسی تا منتج به نتیجه شود، باید این دیدگاه را داشته باشیم که به جامعه ایثارگری خدمت کنیم.
وی در ادامه بر کیفی سازی فعالیت‌های بنیاد به‌ویژه برگزاری کمیسیون‌های پزشکی تأکید کرد و افزود: استفاده از ظرفیت کمیسیون پزشکی در راستای خدمت به ایثارگران امری مهم است، باید نگاهی جدی به برگزاری کمیسیون‌های پزشکی داشته باشیم و قبل از فرآیند اجرایی کمیسیون با یک استراتژی هدفمند کاری مشترک بین پذیرش و بهداشت و درمان با حضور ایثارگر تعریف شود که درنهایت منجر به رضایتمندی گردد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز اطمینان ایثارگر از خدمات ارائه‌شده را امری مهم برشمرد و تصریح کرد: در این زمینه ایثارگر باید مطمئن باشد به‌حق قانونی خود رسیده است.
وی افزود: موجودیت همه ما در تمامی امور ایثارگران رضایتمندی این عزیزان است، باید این باور را در خود تقویت کنیم که ما خادم ایثارگران هستیم.
رستمیان در پایان بر برگزاری اردوهای درمانی تأکید کرد و گفت: برگزاری اردوهای درمانی در راستای سنجش و پایش ایثارگران جهت تکمیل پرونده و ارجاع به کمیسیون پزشکی برای اخذ حق پرستاری والدین شهدا و همچنین استفاده از ظرفیت پزشکان پایش در این زمینه امری مهم و تأثیر گزار است که باید پیگیری گردد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.