مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در نشست هم‌اندیشی با همکاران اداره آموزش با تأکید بر اینکه در ساختار جدید چالش‌های آموزش باید بررسی و مرتفع شود، گفت: باید مبنا و استراتژی مشخص با خروجی تأثیرگذار داشته باشیم و نگاهی هدفمند به آموزش داشته باشیم.

سلیمان رستمیان در این جلسه که با حضور علی محمدیان رئیس و همکاران آموزش برگزار شد، با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران، با اشاره به ساختار جدید بنیاد، گفت: فعالیت‌های بنیاد دارای بخش‌های متعدد است، ساختار باید بر مبنای نیاز جامعه هدف تعریف و خدمات با اولویت‌بندی ارائه گردد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه تصریح کرد: فرآیندهای متعددی در طول زمان با نگرش‌های جدید برای بنیاد تعریف و ساختار دچار تغییراتی شده است که این تغییرات تأثیرات مثبتی درروند اجرایی کار داشته و منشأ پیشرفت و حرکت بوده است.
وی افزود: ساختار جدید بنیاد بر اساس رویکرد و تدابیر جناب آقای دکتر قاضی‌زاده معاون محرم رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با همکاری سازمان برنامه‌وبودجه بر اساس نیاز جامعه هدف تعریف‌شده که در این ساختار اداره آموزش از معاونت جدا و ساختاری مستقل پیداکرده است که این اهمیت آموزش را نشان می‌دهد.
دکتر رستمیان با تأکید بر اینکه در ساختار جدید چالش‌های آموزش باید بررسی و مرتفع شود، گفت: باید مبنا و استراتژی مشخص با خروجی تأثیرگذار داشته باشیم و نگاهی هدفمند به آموزش داشته باشیم و با تعریف مأموریت و شناسایی ظرفیت‌ها و مدیریت صحیح منابع انسانی با چشم‌اندازی قوی به سمت پیشرفت حرکت کنیم.
وی افزود: هدف باید در چارچوب مشخص تعریف و کاری کنیم که سیستم یک سیستم پیشرفته فکری در جهت ایجاد خلاقیت و نوآوری باشد و از طرفی هم انگیزه افراد به سمت کار تخصصی باشد، این مهم اگر در بنیاد اجرایی شود قطعاً اثرات خوبی دربر خواهد داشت.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز ایثارگران را ارزش‌های جامعه دانست و گفت: بنیاد چکیده از دولت است و ایثارگران از ما انتظار دارند، لذا باید تمام تلاش خود را در راستای خدمت به این عزیزان به‌کار ببندیم.
وی افزود: هدف اصلی ما باید تأمین خدمات و رضایتمندی ایثارگران باشد و باید کاری کنیم تا نگاه جامعه ایثارگری به بنیاد نگاهی مثبت باشد.
دکتر رستمیان به انتظارات بنیاد از اداره آموزش اشاره و تصریح کرد: تعهد به ایثارگران و کار، اولویت‌بندی و برنامه‌ریزی، همکاری و همیاری، رسیدگی به مشکلات دانش آموزان و دانشجویان در کنار تقویت بنیه علمی این عزیزان، تعامل با مراکز علمی و آموزشی، مدارس، دانشگاه‌ها و ارتباط مستمر با آموزش‌وپرورش و همچنین حمایت از نخبگان باید در دستور کار اداره آموزش قرار گیرد.
وی آموزش را حرکتی فرهنگی دانست و افزود: مأموریت بنیاد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و باید در این راستا از ظرفیت آموزش‌وپرورش استفاده کنیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در خاتمه بر اجرای برنامه عملیاتی تأکید کرد و گفت: برنامه عملیاتی یک برنامه هدفمند است که نقشه راه را به خوبی برای ما تعریف کرده است و این یک امتیاز است، اجرایی شدن این برنامه سبب شده تا بودجه با برنامه متناظر باشد و جذب اعتبار راحت‌تر باشد، لذا این کار باید در بازه‌ی زمانی مشخص انجام و همکاران در این خصوص اهتمام لازم را داشته باشند.

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر