پ
پ

جلسه شورای اداری شهرستان ساوجبلاغ به ریاست دکتر البرزی فرماندار و با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز و مدیران ادارات و دستگاه‌های شهرستان برگزار شد.

فرماندارشهرستان ساوجبلاغ در این جلسه، حضور دکتر شیری زاد را نقطه عطفی در شورای اداری این شهرستان دانست و گفت: این شهرستان به علت گستردگی در دو طرف اتوبان، شرایط متفاوتی نسبت به سایر شهرستانها دارد و بایستی تأمین زیرساخت‌های امدادی و خدماتی را در تمامی مناطق به خوبی ببینیم.
دکترالبرزی همچنین کسب رتبه برتر تأمین شهرستان ساوجبلاغ را بسیار با ارزش بیان کرد و افزود: پس از گذشت ۲ سال و ۳ ماه از دولت کرامت، در این شهرستان بیش‌از ۲۱ درصد کل تاریخ تولید شغل داشتیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود درخصوص انتخابات گفت: امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت از مهمترین موارد مورد تأکید مقام معظم رهبری در انتخابات است که باید برای تحقق کامل آن تلاش کنیم.
فرماندارشهرستان ساوجبلاغ در ادامه از مدیران ادارات شهرستان خواست تا از هیچ کاندیدایی جانبداری نکرده و ازحضور در محافلی که ایجاد شائبه می کند، دوری کنند.
وی گفت: انتخابات آبروی نظام و کشور است و تمامی امکانات دولتی و بخش خصوصی باید در اختیار ستاد انتخابات قرار گیرد وبایستی همگان در این امر مهم مشارکت نمایند.
دکتر البرزی در پایان تصریح کرد: تمامی فعالیت‌ها در شهرستان، تحت الشعاع انتخابات قرار گرفته و دستگاهای شهرستان در کنار انجام خدمات خود، برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات، تمامی تلاش خود را بکار گیرند.
در این جلسه، دکتر شیری زاد رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز در خصوص تخصیص اعتبارات استان و شهرستان مواردی را متذکر شد و قول داد اعتبار پروژه‌های شهرستان تا پایان سال به بیش از ۸۰ درصد محقق شود.

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر