تصویر
با اتحاد و همدلی پیگیر مسائل و مطالبات مردم عزیز شهرستان چهارباغ هستیم
14 اردیبهشت 1402 - 8:45
1
مهندس جعفری فرماندار شهرستان با همراهی مهندس شاکر معاون ایشان و اعضای شورای اداری در دفتر دکتر حدادی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی حضور یافتند.
ارسال توسط :
پ
پ

مهندس جعفری فرماندار شهرستان با همراهی مهندس شاکر معاون ایشان و اعضای شورای اداری در دفتر دکتر حدادی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی حضور یافتند.

در ابتدای این دیدار، مهندس جعفری فرماندار شهرستان با تشکر از اقدامات و پیگیری های نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت خوبی با حضور دکتر حدادی نماینده محترم در سطح ملی و استانی ایجاد شده و با اتحاد و همدلی پیگیر مسائل و مطالبات مردم عزیز شهرستان هستیم.
فرماندار چهارباغ افزود: یکی از مهم ترین راهبردهای اساسی برای رسیدن به چهارباغ شکوفا و توسعه یافته، همدلی، هم افزایی و داشتن برنامه مشخص و نیز تلاش شبانه روزی برای رسیدن به اهداف است که از همه مسئولین شهرستان انتظار کار و تلاش مضاعف داشته و از حمایت های نماینده محترم نیز تشکر می نمایم.
در ادامه دکتر حدادی نماینده محترم مردم شریف چهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: از حضور فرماندار محترم و مسئولین شهرستان نموده و امیدوارم سال جدید بتوانیم خدمات خوبی به مردم عزیز ارائه دهیم زیرا که ما خادم مردم و مدیون خون شهیدان هستیم.
وی همچنین به شعار سال و اقدامات دولت در حوزه دیپلماسی اشاره کرد و تصریح کرد: به فضل الهی گشایش های اقتصادی و اتفاقات خوبی در حوزه بین الملل و همجنین رشد شاخص های توسعه داخلی شاهد خواهیم بود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.