تصویر
با برنامه ریزی درست نسبت به رشد و توسعه منطقه گام برداریم
04 مهر 1402 - 10:17
2
اولین جلسه شورای توسعه شهر کوهسار به ریاست فرماندار شهرستان ساوجبلاغ و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کوهسار، و جمعی از مدیران ادارات و دستگاه‌های عضو ستاد توسعه پایدارشهرستان ساوجبلاغ برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

اولین جلسه شورای توسعه شهر به ریاست و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کوهسار، و جمعی از مدیران ادارات و دستگاه‌های عضو ستاد توسعه پایدارشهرستان ساوجبلاغ برگزار شد.

فرماندارشهرستان ساوجبلاغ در این جلسه گفت: ما وظیفه داریم با برنامه ریزی درست نسبت به رشد و توسعه منطقه گام برداریم و بایستی اهداف این امر در حوزه های مختلف بصورت یکسان اجرایی و محقق شود تا رشد کمی و کیفی برابری را در سطح شهرستان داشته باشیم.
وی افزود: این جلسات جزو مهمترین نشست های ما هستند و به مصوبات و نتایج این نشست ها اهمیت فراوانی خواهیم داد.
دکتر البرزی تصریح کرد: در این راستا ۶ شورای توسعه برای شهرها و بخش های شهرستان تشکیل داده ایم که شهرداران و بخشداران بعنوان دبیران اجرایی این شورا و تمامی اعضای شورای اسلامی شهر و بخش بعنوان بازوان فکری و برنامه ریز، پیگیری و تلاش خواهند داشت.
? فرماندارشهرستان ساوجبلاغ در پایان گفت: شورای توسعه دیگر شهرها و بخش‌ها در روزهای آتی با حضور مسئولین و مدیران مرتبط برگزار می‌شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.