تصویر
با توان نیروگاه شهید منتظر قایم سرما را در استان بدون مشکل پشت سر می گذاریم
13 دی 1401 - 16:10
3
سرپرست معاونت اقتصادی استانداری البرز در جریان بازدید از نیروگاه شهید منتظر قاٸم گفت: نیروگاه منتظر قاٸم در فردیس یکی از بزرگترین نیروگاه‌های ایران در تأمین‌کننده برق مصرفی کشور است که با تمام ظرفیت تولید برق دارد تا دغدغه ای نداشته باشیم و لازم است شهروندان نیز توصیه ها را در مصرف سوخت جدی بگیرند.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست معاونت استانداری البرز در جریان بازدید از نیروگاه شهید منتظر قاٸم گفت: نیروگاه منتظر قاٸم در یکی از بزرگترین نیروگاه‌های ایران در تأمین‌کننده برق مصرفی کشور است که با تمام ظرفیت تولید برق دارد تا دغدغه ای نداشته باشیم و لازم است شهروندان نیز توصیه ها را در مصرف سوخت جدی بگیرند.

دکتر اسداللهی در جریان بازدید از نیروگاه شهید منتظر قاٸم در ملارد فردیس ضمن بازدید از بخش های مختلف این نیروگاه و دیدار با مهندس جمشید نژاد مدیرعامل این نیروگاه آخرین وضعیت تولید برق را در این مجموعه مورد رصد و پایش قرار داد.
وی بیان کرد: نیروگاه منتظر قاٸم یکی از بزرگترین نیروگاه‌های ایران در تأمین‌کننده برق مصرفی کشور است که با استقرار در استان البرز بعنوان ظرفیت غنی صنعتی و مهم بشمار می رود.
معاون استاندار گفت: این نیروگاه تمام ظرفیت خود را برای تولید برق بکار بسته است و ٳن شاءالله با توکل بر خدا و مدیریت عزیزان فصل سرما را بدون دغدغه در استان پشت سرخواهیم گذاشت.
وی تاکید کرد: البته این بدان معنا نیست که به توصیه ها در مصرف سوخت بی توجه باشیم مدیریت بهینه یکی از موضوعات مهم و اولویت دار در کشور بشمار می رود و انتظار داریم شهروندان در این زمینه مشارکت و همکاری لازم را داشته باشند.
وی بیان کرد: این نیروگاه به غیر ازاینکه یک واحد صنعتی میباشد به لحاظ علمی نیز از قطب های منطقه بشمار می رود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.