تصویر
با توجه به شرایط زندگی ماشینی، آمادگی جسمانی می تواند در بهبود سلامت افراد جامعه مؤثر واقع شود
04 شهریور 1402 - 17:15
4
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، نقش آمادگی جسمانی را با توجه به شرایط زندگی ماشینی در بهبود سلامت افراد جامعه مؤثر ارزیابی کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

، نقش آمادگی جسمانی را با توجه به شرایط زندگی ماشینی در بهبود سلامت افراد جامعه مؤثر ارزیابی کرد.

بهزاد فروغی مدیرکل ورزش و جوانان البرز با حضور در مجمع انتخاباتی هیئت آمادگی جسمانی استان که صبح امروز (شنبه ۴ شهریور) در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: هیئت آمادگی جسمانی به دلیل تازه تاسیس بودن، با مشکلات و سختی هایی روبرو خواهد بود.
وی افزود: با توجه به تعداد بالای مخاطبان و اهمیت این رشته، سالن تختی مهرشهر در اختیار هیئت آمادگی جسمانی استان قرار گرفته است.
فروغی با بیان این که " تاکید بر انتخاب و حضور هیچ فردی در انتخابات نداشتیم " گفت: همواره سعی کرده ایم انتخابات هیئت های استان بدون مهندسی و با انتخاب آزاد اعضای مجامع باشد.
وی عنوان کرد: با توجه به شرایط زندگی ماشینی، آمادگی جسمانی می تواند در بهبود سلامت افراد جامعه مؤثر واقع شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به لزوم تعامل این هیئت با هیئت های روستایی و همگانی، خاطرنشان کرد: باید از امکانات سایر دستگاه ها در جهت رشد و توسعه هیئت بهره برد.
وی با بیان این که " همدلی راه حل بسیاری از مشکلات است " تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان در کنار فدراسیون، همراه و حامی هیئت آمادگی جسمانی استان خواهد بود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.