تصویر
با حضور شهردار مِهستان از کتاب مدیریت و مدیران شهری رونمایی شد
10 آبان 1402 - 9:11
2
در مراسمی که به همت انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان ساوجبلاغ و با همکاری معاونت فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری و شورای اسلامی مهستان برگزار شد از کتاب « مدیریت و مدیران شهری» نوشته محمدابراهیم خلیلی رونمایی شد.
ارسال توسط :
پ
پ

در مراسمی که به همت انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان ساوجبلاغ و با همکاری معاونت شهرداری و شورای اسلامی مهستان برگزار شد از کتاب « مدیریت و مدیران
شهری» نوشته محمدابراهیم خلیلی رونمایی شد.

دکتر گلرخی شهردار مهستان در این آیین ضمن تاکید بر لزوم توجه هر چه بیشتر به حوزه ی کتاب و کتابخوانی، به سوابق ارزنده ی نویسنده ی این کتاب در جایگاه شهردار و مدیریت های کلان کشور اشاره کرد و افزود: شهر مهستان به دلیل ویژگی های منحصر به فرد محل زندگی بسیاری از بزرگان و افراد اثرگذار در حوزه های مختلف است و از این جهت هم به خود می بالیم و هم وظیفه ی سنگینی در پاسداشت این افراد بر دوش خود احساس می‌کنیم.
در پایان این برنامه آیین رونمایی کتاب « مدیریت و مدیران شهری » با حضور علاقمندان و چند تن از پژوهشگران حوزه ی مدیریت شهری برگزار شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.