تصویر
با حضور فرماندار طالقان جشنواره شعر و موسیقی در روستای گوران برگزار شد
24 تیر 1402 - 9:28
1
جشنواره شعر و موسیقی با حضور مهندس علی مهدوی فرماندار طالقان، دکتر حدادی نماینده مردم شهرستانهای ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و نظرآباد در مجلس، هاتفی معاون فرمانداری، عبیری بخشدار بالاطالقان، شوراهای اسلامی، دهیاران و جمعی از مدیران شهرستانی و مردم ولایتمدار در روستای گوران از توابع بخش بالاطالقان برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ


جشنواره شعر و موسیقی با حضور مهندس علی مهدوی ، دکتر حدادی نماینده مردم شهرستانهای ساوجبلاغ، ، طالقان و نظرآباد در مجلس، هاتفی معاون فرمانداری، عبیری بخشدار بالاطالقان، شوراهای اسلامی، دهیاران و جمعی از مدیران شهرستانی و مردم ولایتمدار در روستای گوران از توابع بخش بالاطالقان برگزار شد.

در حاشیه مراسم جشنواره غذاهای محلی توسط بانوان روستا برپا و از مهمانان پذیرایی با غذاهای محلی روستا انجام شد.
فرماندار در سخنانی وجود مراسمات این چنینی را برای ایجاد نشاط در روستاها ضروری دانست و افزود: معرفی آداب و سنن روستا، ایجاد حس برادری و نزدیکی اقوام ساکن در روستا، به وجود آمدن روحیه نشاط و شادابی و برگزاری هنر شعر و موسیقی را از نکات با ارزش برگزاری جشنواره ها در روستاها می باشد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.