تصویر
با مخلان تامین آب و نان مردم مقابله نموده و در تسهیل دسترسی مردم به این مهم با جدیت پیش میرویم
24 اسفند 1401 - 14:12
1
جلسه بررسی، تعیین تکلیف و حل مشکلات منابع آبی شهرستان به ریاست دکتر بغدادی فرماندار نظرآباد و باحضور مسئولین مربوطه برگزار گردید.
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه بررسی، تعیین تکلیف و حل مشکلات منابع آبی شهرستان به ریاست دکتر بغدادی فرماندار و باحضور مسئولین مربوطه برگزار گردید.

در این جلسه ضمن دریافت گزارش از مسئولین مربوطه درخصوص وضعیت منابع آبی شهرستان( آب شرب و )، گفت: ما خادمان مردم هستیم و در راس امور تسهیل در دسترسی آب و نان مردم موضوعی است که هیچگاه از آن به سهل نگذشته ایم و باجدیت پیگیر این امور هستیم.
وی افزود: همانطور که به حمدالله با تشدید نظارت های شبانه روزی به نانوایی ها توانستیم میزان تخلفات در شهرستان را به حداقل رسانده و کمترین تخلفات نانوایی ها در استان را در نظرآباد شاهد باشیم.
نماینده عالی دولت خدوم سیزدهم در نظرآباد در ادامه تاکید کرد: با جدیت *پیگیر حق آبه نظرآباد از سدطالقان هستیم و این مهم اولویت اول عمرانی شهرستانمان است* .
دکتر بغدادی در خصوص درخشش شهرستان توانمند نظرآباد در تولیدات محصولات استراتژیک کشور گفت: آمارها گویای *تولید ۷۰درصد از محصولات استراتژیک کشاورزی استان البرز در شهرستان نظرآباد و نقش ویژه این شهرستان در تامین امنیت غذایی کشور است* که ضرورت تقویت سیستم آبرسانی به نظرآباد را میطلبد تا افزون بر این مهم بتوانیم کاربری کشاورزی اراضی حاصل خیزمان را نیز حفظ نماییم.
این مسئول در خاتمه خطاب به مسئولین حاضر در جلسه خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی منظم و همت جمعی، مرحله به مرحله موانع موجود را از سر راه برداشته و در خدمت به مردم به ویژه در حوزه آب و نان تلاش مضاعف نمایید که بی شک در این باره حمایت کامل از شما را خواهیم داشت.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.