تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! البرز در آموزش مهارت ها رتبه برتر کشور را دارد طرح آموزشی و اطلاع رسانی بصیرت مجازی در البرز آغاز شد انسداد چاه‌های غیر مجاز آب البرز نیازمند تامین اعتبار است ساخت ۲ بیمارستان طالقان و کمالشهر با سرعت پیش می رود تیم دوچرخه سواری پسران نوجوان البرز به مقام قهرمانی کشور رسید بهسازی ۲۶۴ هزار مترمربع فضای آموزشی توسط جهادگران البرزی ۱۴۳ مدرسه توسط جهادگران البرزی رنگ آمیزی شد ایده پردازان مورد حمایت صندوق پژوهش البرز قرارمی گیرند جشنواره اینترنت پرسرعت زنگ‌ آخر شرکت‌ مخابرات‌ ایران آغاز شد هفته تعاون، فرصتی برای تقویت بخش تعاون در اقتصاد کشور هرآنچه باید از نتایج روز نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور بدانید معاون استاندار البرز: کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در کرج

با همت خیرین البرزی ۷۰۰ جهیزیه برای جوانان در شرف ازدواج تهیه می‌شود
14 تیر 1402 - 9:01
3
نماینده عالی دولت در استان البرز با بیان اینکه ۸۰۰ مجموعه خیریه در البرز فعالیت دارند، گفت: با همت خیرین البرزی ۷۰۰ جهیزیه برای جوانان در شرف ازدواج تهیه می شود و باب جدیدی از همراهی خیرین در مسیر توسعه و توانمند سازی نیازمندان و محله های محروم استان باز شد.
ارسال توسط :
پ
پ


نماینده عالی دولت در استان البرز با بیان اینکه ۸۰۰ مجموعه خیریه در البرز فعالیت دارند، گفت: با همت خیرین البرزی ۷۰۰ جهیزیه برای جوانان در شرف ازدواج تهیه می شود و باب جدیدی از همراهی خیرین در مسیر توسعه و توانمند سازی نیازمندان و محله های محروم استان باز شد.

مجتبی عبداللهی در جلسه با خیرین استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک هفته امامت و ولایت و اعیاد سعید قربان و غدیر خم، به تاثیر مثبت فعالیت های خیرین اشاره کرد و افزود: بی شک خیرین بعنوان یک ظرفیت بزرگ انسان دوستانه بدون هیچ گونه چشمداشتی از تمکن مالی خود در راستای خدمت به جامعه استفاده می کنند.
وی ضعف در زیرساخت های استان را مورد اشاره قرار داد و همراهی خیرین برای جبران عقب ماندگی در سرانه ها را تعیین کننده و بسیار مهم برشمرد.
عبداللهی ادامه داد: بر این اساس دست یاری به سوی افراد خیر و دلسوز استان دراز کرده ایم و در حدود ۱۸ ماه گذشته با تعاملی که بین دولت و خیرین شکل گرفته، شاهد تحولات ارزشمندی هستیم.
وی با بیان اینکه تعامل خیرین طی ۱۸ ماه گذشته اثربخش و کم نظیر بوده است، گفت: برای اینکه تمامی مدارس استان یک شیفته شوند به حدود هزار و ۵۰۰ مدرسه نیاز است که با همراهی خیرین محقق خواهد شد.
استاندار البرز افزود: ساخت ۱۰۰ مدرسه در مرحله نخست در دستور کار قرار گرفت که اکنون نیمی از آن تکمیل شده و باقی نیز به سرعت در حال تکمیل هستند.
وی گفت: ۱۰۰ مدرسه دیگر در مرحله دوم در برنامه قرار دادیم و درصدد هستیم تا پایان دولت سیزدهم بیش از ۲۰۰ مدرسه به آموزش و پرورش استان تحویل دهیم.
عبداللهی افزود: در کنار یکدیگر می توانیم به توانمندسازی محله های محروم، رسیدگی به نیازمندان و بویژه ایتام و زنان سرپرست خانوار، کمک موثری داشته باشیم.
وی گفت: نهضت ساخت اماکن در محله ها و مدارس نیز در البرز شکل گرفته از این رو نیازمند هم افزایی خیرین در این زمینه هم هستیم.
استاندار البرز افزود: بسترهای بسیاری برای تحقق مسئولیت های اجتماعی فعالان و خیرین در استان وجود دارد که بی تردید آثار و برکات این اقدامات در زندگی خیرین متجلی خواهد شد.
وی گفت: ساخت بیمارستان و مراکز بهداشتی و درمانی نیز از جمله مواردی است که خیرین استان ورود بسیار خوبی در آن داشته اند.
عبداللهی افزود: با همت خیرین البرزی ۷۰۰ جهیزیه برای جوانان در شرف ازدواج تهیه می شود و باب جدیدی از همراهی خیرین در مسیر توسعه و توانمند سازی نیازمندان و محله های محروم استان باز شد.
در پایان این نشست از ۲۰۰ خیر با اهدای لوحی شد و ۳۰ خیر لوح تقدیر خود را از دستان استاندار البرز دریافت کردند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.