تصویر
بحث جوانی جمعیت و ازدواج جوانان از موضوعات مهم کشور است
04 تیر 1402 - 16:57
1
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان این که " بحث جوانی جمعیت و ازدواج جوانان از موضوعات مهم کشور است " بر لزوم همیاری همه در جهت فرهنگ سازی برای ازدواج آسان تأکید کرد.
ارسال توسط :
پ
پ


با بیان این که " بحث جوانی جمعیت و ازدواج جوانان از موضوعات مهم کشور است " بر لزوم همیاری همه در جهت فرهنگ سازی برای ازدواج آسان تأکید کرد.

بهزاد فروغی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با حضور در نشست مراکز مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده استان البرز اظهار کرد: حقیقتا کار مشاورین ازدواج و تحکیم خانواده بسیار ارزشمند اثرگذار بوده و ما از خدمتی که شما عزیزان به اقشار مختلف جامعه می رسانید به صورت ویژه سپاسگزاریم.
وی با بیان این که " مشکلات و آسیب های در جوامع امروزی کم نیست " گفت: انتظار داریم شما به عنوان متخصصین امر هر کجا که لازم دیدید به کمک مان آمده و با ارائه طرح ها، نظرات و پیشنهادات خود، ما را در راه خدمت رسانی به مردم یاری دهید.
فروغی با اشاره به وجود چالش های مختلف در حوزه های گوناگون اجتماعی افزود: همه می بایست به فرهنگ سازی در خصوص ازدواج آسان کمک کنند.
وی با بیان این که " بحث جوانی جمعیت و ازدواج جوانان از مهم ترین موضوعات کشور است " خاطرنشان کرد: طراحی راهکار و ارائه راه حل، تخصص مراکز مشاوره است و انتظار داریم تعامل بیشتری بین اداره کل با این مراکز صورت گیرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با هر آنچه در بضاعت و توان دارد از مراکز مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده حمایت خواهد کرد.
منبع ایرنا برچسب ها: مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان این که بحث جوانی جمعیت و ازدواج جوانان از موضوعات مهم کشور است بر لزوم همیاری همه در جهت فرهنگ سازی برای ازدواج آسان تأکید کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان این که بحث جوانی جمعیت و ازدواج جوا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.