تصویر
بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم و تخفیف ۳۰ درصدی اتاق اصناف در هفته دولت
02 شهریور 1401 - 12:50
2
رئیس اتاق اصناف شهرستان نظرآباد از بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم حق عضویت معوق سالیانه و تخفیف ۳۰ درصدی در عوارض صدوری پروانه های کسب و پیشه خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس اتاق اصناف شهرستان از بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم حق عضویت معوق سالیانه و تخفیف ۳۰ درصدی در عوارض صدوری پروانه های کسب و پیشه خبر داد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان نظرآباد با تبریک هفته دولت، از مصوبه هیئت رئیسه اتاق اصناف در خصوص بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم عضویت سالیان گذشته واحدهای صنفی و همچنین تخفیف ۳۰ درصدی عوارض صدوری پروانه کسب و پیشه برای واحدهای صنفی در شهرستان نظرآباد خبر داد.
عادل حنیفی با اعلام این خبر گفت: به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، همه واحدهای صنفی شهرستان نظرآباد که دارای بدهی عوارض سالیانه گذشته می باشند، در صورت پرداخت در هفته دولت از بخشودگی ۱۰۰ درصد جرایم برخوردار خواهند شد.
رئیس اتاق اصناف شهرستان نظرآباد در ادامه گفت: واحدهای بدون پروانه و متقاضیان جدید پروانه کسب و پیشه در شهرستان در هفته دولت از تخفیف ۳۰ درصدی برخوردار خواهند شد و در صورتی که در هفته دولت جهت صدور پروانه کسب به اتاق اصناف شهرستان نظرآباد مراجعه کنند، مشمول این تخفیف قرار خواهند گرفت.

حنیفی در ادامه با اشاره به عملکرد یکساله اتاق اصناف شهرستان نظرآباد گفت: ضمن و تشکر از حمایت های جناب آقای دکتر بغدادی فرماندار محترم شهرستان و همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان ، سال گذشته بیش از ۱۵۰۰ پروانه صنفی از سوی اتحادیه های اتاق اصناف شهرستان نظرآباد برای واحدهای صنفی صادر شده است.
تعداد قابل توجهی از واحدهای صنفی نیز جهت حمایت از اشتغال جهت معرفی استفاده از تسهیلات اشتغال به سازمان‌ها و نهادهای مرتبط معرفی شده‌اند.
گفتنی است اتاق اصناف شهرستان نظرآباد برنامه‌هایی برای گرامیداشت هفته دولت در شهرستان نظرآباد اجرا خواهند کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.