بخشی از بودجه فدراسیون تامین نشده است
12 شهریور 1401 - 8:47
شناسه : 323871
0
دبیر فدراسیون ورزش های همگانی گفت: تاکنون تنها یک و نیم میلیارد تومان از ۳۰ میلیاردی که امسال به این فدراسیون تخصیص یافته تامین شده است.

دبیر فدراسیون ورزش های همگانی گفت: تاکنون تنها یک و نیم میلیارد تومان از ۳۰ میلیاردی که امسال به این فدراسیون تخصیص یافته تامین شده است.

«محمدرضا فروحی» در حاشیه برگزاری مجمع سالانه هیات ورزش های همگانی البرز در گفت وگو با خبرنگاران افزود:با توجه به ابلاغیه وزارت ورزش و جوانان ما بایستی ۱۰ درصد از بودجه تخصیص یافته خود را بین استان ها تقسیم کنیم.
وی اضافه کرد: امسال حدود ۳۰ میلیارد تومان بودجه برای فدراسیون ورزش های همگانی اعتبار در نظر گرفته شده اما تا کنون تنها یک و نیم میلیارد تومان آن تامین شده و در واقع بخش اعظمی از این بودجه هنوز تامین نشده است.
فروحی گفت: با وجود چنین شرایطی تا به امروز موفق نشدیم که به هیچ یک از هیات های استانی کمکی را داشته باشیم.

وی ادامه داد: این در حالی است که انتظار می رود در ۶ ماهه دوم امسال این اعتبار تامین تا بتوانیم کمک های قابل توجه ای به هیات ورزش های همگانی در استان های کشور داشته باشیم.

فروحی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هدف فدراسیون بالا بردن مشارکت مردم در برنامه های همگانی است تصریح کرد: بر همین اساس توجه به ورزش همگانی باید با شناخت مخاطب همراه باشد و لازم است که برای هر گروه از مخاطبان با توجه به ویژگی هایشان برنامه های خاص خودشان را داشته باشیم.
«علیرضا رحمتی» رییس هیات ورزش های همگانی البرز نیز با بیان اینکه این هیات با کمبود فضاهای فیزیکی رو به رو است گفت:برای تمرین تیم های مختلف استان جهت حضور در مسابقات کشوری به سختی فضای تمرینی پیدا می کنیم و در این خصوص هم باید مورد حمایت بیشتری قرار بگیریم.
وی اضافه کرد: هیات همگانی یکی از پرجمعیت ترین هیات های این استان است و به همین منظور باید تعاملات بیشتری با دستگاه های مختلف با هدف ارتقای ورزش های همگانی در البرز بوجود بیاید.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.