تصویر
بدرقه پدرانه فرزند شهید”محمد یاسمی” از خانه تا مدرسه توسط فرمانده انتظامی استان البرز
03 مهر 1402 - 17:12
2
همزمان با فرا رسيدن سال تحصيلي جدید و بازگشایی مدارس، فرزند شهید "محمد یاسمی" با همراهی فرمانده انتظامی استان البرز و جمعی از مسئولان انتظامی سال تحصیلی را آغاز کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

همزمان با فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، فرزند شهید "محمد یاسمی" با همراهی و جمعی از مسئولان انتظامی سال تحصیلی را آغاز کرد.

همزمان با شروع سال تحصیلی جدید، فرمانده انتظامی استان البرز با حضور در منزل همرزم شهید خود"محمد یاسمی" دختر این شهید عزیز را از درب منزل تا دبستانش همراهی کرد.
سردار"حمید هداوند"در دیدار با هم کلاسی ها و معلمان فرزند این شهید گرانقدر با اشاره به اینکه شهداء با تقدیم جانشان امنیت امروز کشور را تضمین کردند، گفت: امید است به برکت خون شهدا، شما فرزندان این مرز و بوم که آینده سازان این مملکت هستید بتوانید پرچم ایران اسلامی را در میادین علمی بالا ببرید.
وی در ادامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) و تلاقی آن با آغاز سال تحصیلی، این اتفاق را مبارک دانست و تصریح کرد: به راستی که شهداء با خون خود باعث عزت و سربلندی ایران اسلامی شده اند.
فرمانده انتظامی استان البرز در بخش پایانی سخنانش با بیان اینکه امروز به همراه جمعی از همکاران به نیابت از همکار و همرزم شهیدمان سرهنگ "محمد یاسمی" افتخار این را داشتیم تا یادگار و فرزند این شهید را از منزل تا مدرسه همراهی کنیم، اظهار کرد: این اقدام شاید کوچکترین کاری بود که توانستیم در حق "نازنین"، فرزند گرانقدر این شهید انجام دهیم.

گفتنی است سردار "حمید هداوند" در پایان این دیدار طی مراسمی به فرزند شهید و سایر همکلاسی ها و معلمانش هدایایی به رسم یادبود اعطاء کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.