تصویر
برای اجرای کیفی برنامه ها در مدارس همه پای کار بیایند
28 اردیبهشت 1401 - 10:34
3
مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت : ستاد استانی قلب تصمیم گیری است لذا برای اجرای کیفی برنامه ها ی مختلف در مدارس باید همه پای کار بیایند.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت : ستاد استانی قلب تصمیم گیری است لذا برای اجرای کیفی برنامه ها ی مختلف در مدارس باید همه پای کار بیایند.

« علی حجرگشت » در شورای اداری کارکنان اداره کل آموزش و پرورش البرز که در کانون تربیتی امام علی (ع) برگزار شد، افزود: بازگشایی مدارس و آموزش حضوری در مدارس نشان داد که با همدلی و با پای کار بودن همه نیروهای ستادی استان می توان در فرصت کم ، کار را به نتیجه رساند.
وی با اشاره به اینکه اواخر اسفند ماه سال گذشته وزارتخانه اعلام کرد که آموزش مدارس از ۱۴ فروردین ماه حضوری می شود،خاطرنشان کرد: در این بازده زمانی کم همه پای کار ایستادند تا کلاس های درس آماده شود.
مدیرکل آموزش و پرورش البرز بیان داشت: در۱۴ فروردین ماه سالجاری ۸۵ درصد دانش آموزان درمدارس حاضر شدند و امروز همه آنان در مدارس حضوری فعال دارند.
حجرگشت تصریح کرد: باید کارهای حوزه ستادی آموزش و پرورش استان البرز را با جدیت و برنامه ریزی دنبال شود تا نتیجه گرفت.
مدیرکل آموزش و پرورش البرز با بیان اینکه نتیجه کارها و برنامه ها را باید در کف مدارس دید، یادآورشد: باید به برنامه ها و کارهای حوزه ستادی برای اجرا در مدارس نگاه حاکمیت، دولت و وزارتخانه حاکم باشد.
وی ادامه داد: برای اجرای کیفی برنامه ها در مدارس باید اقناع سازی کرد و با نظارت در کارهای نواحی و مناطق آموزش و پرورش البرز زمینه ارتقاء کیفی و اثر بخشی برنامه ها را بوجود آورد.
مدیرکل آموزش و پرورش البرز عنوان کرد: باید با مراقبت کردن زمینه همکاری و دقت مدیران مدارس را نسبت به برنامه ها و فعالیت ها ی حوزه ستادی بالا برد پس باید به جزئیات دراین حوزه مهم توجه کرد.
وی تشکیل تعاونی ویژه کارکنان در اداره کل آموزش و پرورش البرز را ضروری دانست و اضافه کرد: کار کردن در حوزه ستادی آموزش و پرورش استان برای آنان بازده مالی ندارد و حقوق کارکنان در حوزه ستادی همانند معلمان در مدارس است.
مدیرکل آموزش و پرورش البرز به مهم بودن کارها تا آغاز سال تحصیلی جدید پرداخت و خاطرنشان کرد: از اول خرداد تا اول آبان دوره سخت کاری درحوزه آموزش و پرورش البرز محسوب می شود که باید دراین بازده زمانی با جدیت و برنامه ریزی کار کرد.
حجرگشت پیگیری موضوع امتحانات خرداد ماه، فرآیند ثبت نام دانش آموزان در مدارس و کتاب، نظارت بر مدارس، اجرای برنامه های کیفی در حوزه های مختلف، ساماندهی نیروی انسانی و کلاس های درس، و نقل و انتقالات فرهنگیان را از مسائل مهم آموزش و پرورش استان البرز طی پنج ماهه خرداد تا آبان برشمرد.
مدیرکل آموزش و پرورش البرز تاکید کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید دراین استان همه کلاس های درس باید معلم داشته باشند و دانش آموزان نیز کتاب درسی خود را دریافت کرده باشند.
در این نشست نمایندگان حوزه ستادی آموزش و پرورش البرز، مشکلات و راهکارهای پیشنهادی در استان را مطرح کردند.
استان البرز حدود ۵۲۰ هزار دانش آموز و ۲۵ هزار فرهنگی شاغل دارد.
منبع ایرنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.