تصویر
برای اعزام به مسابقات و تهیه وسایل ورزشکاران بودجه نداریم
25 مرداد 1401 - 16:59
1
رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان البرز گفت: متاسفانه بودجه مناسبی از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان برای تهیه وسایل و همچنین هزینه اعزام ورزشکاران به مسابقات به این هیات اختصاص داده نمی‌شود.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان البرز گفت: متاسفانه بودجه مناسبی از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان برای تهیه وسایل و همچنین هزینه اعزام ورزشکاران به مسابقات به این هیات اختصاص داده نمی‌شود.

رضا رودگر اظهارکرد: دومین دوره رقابت‌های بیماران خاص و پیوند اعضا در رده سنی نوجوانان در شش گروه بیماران تالاسمی، هموفیلی، دیالیز، ام اس، دیابت‎ و پیونداعضا به زودی توسط فدراسیون برگزارخواهد شد و استان البرز در سه رشته دارت، دو و میدانی و شطرنج حضور فعالی خواهد داشت.
رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیونداعضای البرز با بیان اینکه برای حضور در مسابقات کشوری آمادگی لازم را داریم‌گفت: خانم مهری‌پورافروز ورزشکار شایسته البرزی از گروه بیماران خاص پیوند کبد برای دومین بار به اردوی تیم ملی پتانک و اسکواش دعوت شدند.
رودگرتصریح کرد: این ورزشکار روزگذشته به اردوی تیم ملی اسکواش درتبریز اعزام شد تا در صورت موفقیت به مسابقات جهانی پیوند اعضا که در کشور استرالیا برگزار می‎شود اعزام شود.
این مسئول با گله‌ از مسئولین ورزش استان از اختصاص سالن ورزشی به بیماران خاص و پیوند اعضاگفت: متاسفانه بودجه مناسبی از طرف اداره کل ورزش و جوانان برای تهیه وسایل و همچنین هزینه اعزام ورزشکاران به این هیات اختصاص داده نمی‌شود.
به گفته رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان البرز بیش از ۵۰۰ ورزشکار از گروه بیماران خاص و پیوند اعضا در استان البرز فعال هستند که در رشته های مختلف ورزشی فعالیت می کنند.

منبع ایسنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.