تصویر
برای اولین بار قطب صنعتی بهارستان برای کمالشهر ، آورده ای خواهد داشت
05 آبان 1401 - 8:57
1
شهردار کمالشهر در حاشیه جلسه رسمی شورای اسلامی ضمن اعلام این خبر افزود: با موافقت مدیریت شهری مبنی بر راه اندازی و تجهیز ایستگاه آتش نشانی کمالشهر ، ریاست قطب صنعتی بهارستان با همکاری مدیریت شهری و بارایزنی هایی د رسطح استان ، این شهرک برای اولین بار در طول فعالیت خود، توسط برگشت عوارض ، برای کمالشهر آورده ای هرچنداندک ، خواهد داشت .
ارسال توسط :
پ
پ

در حاشیه جلسه رسمی شورای اسلامی ضمن اعلام این خبر افزود: با موافقت مدیریت شهری مبنی بر راه اندازی و تجهیز ایستگاه آتش نشانی کمالشهر ، ریاست قطب صنعتی بهارستان با همکاری مدیریت شهری و بارایزنی هایی د رسطح استان ، این شهرک برای اولین بار در طول فعالیت خود، توسط برگشت عوارض ، برای کمالشهر آورده ای هرچنداندک ، خواهد داشت .

دکتر بهمنی در ادامه افزود: همکاری فی مابین مسئولین شهرک های صنعتی در خصوص ارائه خدمات با شهرداری ها ، میتواند بسیار موثر در رفع موانع و مشکلات شهری باشد.
شهردارکمالشهر در ادامه ضمن اشاره به خدمات مدیریت شهری به موسسه تحقیقاتی نهال و بذر گفت: طبق توافقاتی مقرر گردید ،مدیریت شهری نسبت به لایروبی و ایمن سازی نهر موسسه با لوله گذاری ۱۵۰ متر از این نهر ، اقدام نماید .
دکتر بهمنی در ادامه با اشاره به لزوم احداث تسویه خانه در کمالشهرگفت: طبق توافقاتی با اداره آبفای استان مقرر گردید زمینی از سوی اداره آبفا به این امر اختصاص یافته و پس از جذب و معرفی سرمایه گذار جهت ساخت این تسویه خانه ، مدیریت شهری نسبت به پیگیری مجوزهای لازم اقدام نماید.
گفتنی است جلسه رسمی شورای اسلامی کمالشهر با حضور ریاست و کارشناسان قطب صنعتی بهارستان و مدیریت و هیئت همراه اداره آبفای کمالشهر در صحن علنی شورای شهر برگزار شد .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.