تصویر
برای بیان دستاوردهای بسیج، جهاد تبیین لازم است
22 آبان 1401 - 10:36
3
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با اشاره به هجمه های وارده به بسیج و روحانیت در روزهای اخیر به تقویت این نهاد مردمی و بیان دستاوردهای آنان در عرصه انقلاب تاکید نمود.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با اشاره به هجمه های وارده به بسیج و روحانیت در روزهای اخیر به تقویت این نهاد مردمی و بیان دستاوردهای آنان در عرصه انقلاب تاکید نمود.

دکتر حسین کلانتری با اشاره به فعالیت در نهاد مقدس بسیج در دوران اول انقلاب بیان داشت: در دوران اول انقلاب و دهه ۶۰ جوانان معتقد و با ایمان با حفظ کیان شهرها و روستاها از امنیت نظام پاسداری نموده و هسته اولیه بسیج را شکل دادند و این بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به بار نشسته حاصل رشادت همان جوانان است.
وی افزود: الان در کشور هجمه زیادی به بسیج ، روحانیت و نظام وارد شده است ، در صورتی که آنان برای حفظ آرامش و امنیت در جامعه تلاش می کنند و نباید سهل و ساده از آن عبور کرد بلکه می بایست در صحبت ها و محافل از بسیج و روحانیت دفاع شود و حضور آنها در صحنه های مختلف نظام تقویت شود.
دکتر کلانتری اظهار داشت: بسیج مردمی و انقلابی بوده و با انقلاب شکل گرفته و بایستی با انقلاب حفظ شود، دستاوردهای خوبی که بسیج و سپاه در عرصه های مختلف اعم از امنیت، سازندگی، مبارزه با جنگ های تبلیغاتی دشمن، جنگ نرم و.
.
.
داشته باید بازخوانی شود.
دبیر هیات امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز گفت: برای بیان این دستاوردها باید جهاد تبیین نمود و هجمه وارده به بسیج ، روحانیت و .
.
.
را خنثی کرد و در جهاد تبیین از همه پتانسیل دانشگاه اعم از توان نیروهای بسیج، روحانیت، انجمن های علمی، کانون های و دانشجویی و.
.
.
استفاده نمود و از همه دعوت به این فریضه فوری نموده و خود نیز حضور فعال داشته باشیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.