تصویر
برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت از ظرفیت های فرهنگی استفاده کنیم
06 اسفند 1401 - 12:50
1
مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت : برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت بویژه در بین نسل امروز از ظرفیت های فرهنگی، هنری، تبلیغی و رسانه ای استفاده کنیم.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت : برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت بویژه در بین نسل امروز از ظرفیت های ، هنری، تبلیغی و رسانه ای استفاده کنیم.

علی حجرگشت " در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدا و تدفین شهید گمنام با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرزافزود: در برگزاری یادواره ها پرچم ارزش ها و آرمان های اسلامی و دینی به احتزاز در می آید.
وی خاطرنشان کرد: نظام اسلامی ما برگرفته از کتاب و سنت است و بنیانگذار آن مرجع تقلید بوده و تداوم این نظام به برکت خون شهدا است.
وی تصریح کرد: نتیجه برگزاری این یادواره ها باید این باشد که در پایبندی به آرمان ها و ارزش های اسلامی بیش از پیش مستحکم تر باشیم.
حجرگشت یادآورشد: شهادت جایگاه خوشحالی و شگرگزاری به درگاه خدای متعال است.
وی ادامه داد: امنیت و آرامش کنونی کشور مرهون خون پاک شهیدان گرانقدر است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز افزود: شهدا، جانبازان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس با مقاومت در برابر دشمن بعثی، اجازه ندادند که یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان بیفتد.
حجرگشت تاکید کرد: احترام به مقام شامخ شهدا یک وظیفه همگانی است که باید آن را در کلاس های درس به دانش آموزان بیاموزیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.