تصویر
برای توسعه راهی جز تحقیق و پژوهش نداریم
14 آذر 1401 - 9:03
3
مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز در این آیین گفت: برای توسعه استان و کشور راهی جز تحقیق و پژوهش نداریم.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز در این آیین گفت: برای توسعه استان و کشور راهی جز تحقیق و پژوهش نداریم.

" علی حجرگشت" در آیین نواختن زنگ پژوهش در مدارس استان البرز که به صورت متمرکز استانی در هنرستان شاهد ایثارگران آموزش و پرورش ناحیه یک نواخته شد اظهارداشت: حضور مسئولان، خیرین ، پژوهشگران ، دانش آموزان و ان در این برنامه نشان از اهمیت پژوهش در عرصه تعلیم و تربیت دارد.
وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص پژوهش در توسعه کشور، افزود: دانش آموزان باید بدانند راهی جز تحقیق و پژوهش برای توسعه کشور در همه زمینه ها نداریم.
وی بیان داشت: امیدواریم به همت دولتمردان و پژوهشگران به دغدغه علم و فرهنگ با کوشش بیشتر پاسخ داده و شاهد شکوفایی کشور شویم.
حجرگشت یادآورشد: دیگران همانند شهید کاظم آشتیانی که باعث فخر ما در جهان شدند، توانستند با علم و تحقیق در راه اقتدار ایران اسلامی حرکت کنند.
وی با بیان اینکه ما تحقیق و پژوهش را از قرآن آموخته ایم که نباید کورکورانه تقلید کنیم بلکه با پژوهش به یقین برسیم و برای رشد و تعالی کشور حرکت کنیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز ادامه داد: استان البرز ظرفیت بالایی در حوزه تحقیق و پژوهش دارد که آشنایی دانش آموزان با این ظرفیت می تواند انگیزه آنها را دراین عرصه بالا ببرد.
وی عنوان کرد: در هفته پژوهش برنامه های متنوعی با مشارکت دانش آموزان و معلمان در حوزه آموزش و پرورش برنامه ریزی شده است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.