تصویر
برای توسعه روزافزون نظرآباد به مناسبت های خاص بسنده نکرده و قطار پیشرفت آن بی وقفه در حرکت است
04 شهریور 1402 - 10:20
3
پس از دیدار با مردم در میزخدمتی که در مصلی امام خمینی(ره) در جهت احصا و بررسی مشکلات مردمی برگزار گردید، سخنران پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته به امامت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا موسوی بوده و در خصوص عملکرد دولت طی یکسال گذشته و برنامه های آتی برای تحقق توسعه روزافزون شهرستان نظرآباد که دارای ظرفیت های بسیار در بخش های مختلف است با مردم ولایتمدار و عزیز به گفتگو پرداخت.
ارسال توسط :
پ
پ

پس از دیدار با مردم در میزخدمتی که در مصلی امام خمینی(ره) در جهت احصا و بررسی مشکلات مردمی برگزار گردید، سخنران پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته به امامت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا موسوی بوده و در خصوص عملکرد دولت طی یکسال گذشته و برنامه های آتی برای تحقق توسعه روزافزون شهرستان که دارای ظرفیت های بسیار در بخش های مختلف است با مردم ولایتمدار و عزیز به گفتگو پرداخت.

در ابتدا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا(ره)، با اشاره بر تلاش دشمن بر خدشه به ایران قوی گفت: دشمنان سرافرازی و اقتدار ایران اسلامی برای ضربه به آن تلاش بسیار کرده و دولت سیزدهم در شرایط سختی آغاز به کار نمود اما به حمدالله باهمت شبانه روزی خادمان مردم و به برکت سیاست خارجی انقلابی، گره ها در حال گشایش است و بدخواهان جمهوری اسلامی بار دیگر روسیاه و ناامید از اجرای نقشه های شومشان هستند.
وی افزود: تعامل با دنیا خوب است اما نه از موضع ضعف، همانطور که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز فرموده اند باید در دنیا از موضع عزت و اقتدار صحبت کنیم.
دکتر بغدادی در ادامه در خصوص پروژه های قابل افتتاح شهرستان نظرآباد بیان داشت: در هفته دولت سال جاری در نظرآباد مجموعا ۴۶پروژه با اعتباری بیش از ۳۲۸میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۴۶۰نفر افتتاح و به بهره برداری رسید که باتوجه به آمادگی کامل شهرستان، در نخستین روز از هفته دولت نیز افتخار میزبانی از استاندار محترم البرز را داشتیم.
این مسئول یادآور شد: برای توسعه نظرآباد و رساندن آن به قله های رفیع موفقیت، به مناسبت های خاص اکتفا نکرده و بصورت مستمر و روزانه در مسیر پیشرفت بوده و قطار توسعه آن هرگز توقف ندارد.
نماینده عالی دولت خدوم سیزدهم در نظرآباد در ارتباط با اهمیت ویژه توجه به موضوع فرهنگ در شهرستان گفت: یکی از اولویت های اساسی در شهرستان نظرآباد، توجه ویژه بر موضوع فرهنگ از دو بُعد زیرساختی و نرم افزاری است که در تلاشیم کمبودهای موجود را کامل و عقب ماندگی های این حوزه را جبران نماییم.
فرماندار نظرآباد در خاتمه خاطرنشان کرد: انتخابات مهمی را در پایان سال پیش رو داریم که استحکام و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی را در پی دارد که طبق فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت آن بسیار حائز اهمیت بوده و باتوجه به ثبتنام پرشور کاندیداها در انتخابات، امید است زمینه حضور و مشارکت پرشور مردم نیز فراهم شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.