برای جام جهانی بعدی فوتسال باید از همین حالا برنامه ریزی کنیم
  • مهر ۱۲, ۱۴۰۳ ساعت: 15:37
  • شناسه : 1559300
    0

    سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران معتقد از برنامه ریزی برای جام جهانی آینده باید از هم اکنون انجام شود و نمی توان ۶ ماه قبل از مسابقات، به فکر جام جهانی باشیم. به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران در رقابت های جام جهانی پس از کسب ۳ پیروزی در مرحله گروهی مسابقات […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران معتقد از برنامه ریزی برای جام جهانی آینده باید از هم اکنون انجام شود و نمی توان ۶ ماه قبل از مسابقات، به فکر جام جهانی باشیم.

    به گزارش خبرنگار ، تیم ملی فوتسال ایران در رقابت های جام جهانی پس از کسب ۳ پیروزی در مرحله گروهی مسابقات برابر ونزوئلا، گواتمالا و فرانسه، در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب مراکش شد و وداع زودهنگامی با این مسابقات داشت که منجر به انتقادات زیادی علیه عملکرد تیم شد.

    علی صانعی، کارشناس و سرمربی پیشین تیم ملی، در خصوص شرایط تیم ملی ایران در جام جهانی گفت: ما وقتی به جام جهانی می رویم نباید ۶ ماه قبل برنامه ریزی ها را شروع کنیم. اگر می خواهیم به جام جهانی بروید باید حداقل دو سال قبل برنامه ریزی کنیم و اعتقاد دارم برای جام جهانی بعدی باید از همین الان کار خود را آغاز کنیم. با یک بار وقتی در سال ۲۰۰۸ خواستیم به جام جهانی برویم با آقای لوپز به هتل لاله رفتیم و جلسه گذاشتیم و به ما گفت برنامه تیم ما برای سال آینده کاملاً پر و مشخص است و با کلی مذاکره و صحبت توانستیم یک بازی دوستانه با آنها انجام دهیم.

    وی که در برنامه تخصصی فوتسال شبکه ورزش حضور یافته بود، گفت: ما وقتی بازی های آسیایی کویت را از دست دادیم باید از همان موقع برای بازی های آسیایی بعدی و جام جهانی برنامه ریزی می کردیم. ما می خواهیم برای سکو برنامه ریزی کنیم؟ برای این کار باید برای بازی با برزیل و آرژانتین و اسپانیا و پرتغال برنامه ریزی می کردیم. کمیته فوتسال با تمام مشکلاتی که فدراسیون فوتبال داشت در همه فیفادی ها بازی داشتیم. حالا اینکه انتخاب کردیم با چه تیم هایی بازی کنیم استراتژی و دستوالعمل کادر فنی بوده است.

    سرمربی پیشین تیم ملی گفت: باید در فیفادی ها با تیم های بالاتر از خودمان بازی می کردیم. البته مشکلات خاصی هم هست که برخی کشورها به کشور ما نمی آیند. بعد از قهرمانی در جام ملت های آسیا، کادر فنی ترجیح داد تیم استراحت کند و ۶ هفته لیگ برگزار شود. به نظر من اگر هم بازی با کرواسی برگزار می شد هرچند بی تاثیر نبود اما تاثیر زیادی هم روی تیم ما نداشت. ما برای جام جهانی باید از دو سال قبل برنامه ریزی کنیم و ۳ ماه قبل از جام جهانی تیم در اختیار کادر فنی باشد.

    منبع: مهر

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر