تصویر
برای خلق اثر مذهبی باید عالی ترین تخصص وهنر خود را به کار ببریم
30 خرداد 1402 - 9:08
شناسه : 570366
3
پنجشنبه گذشته اولین جلسه از سلسله نشسته های گفت و گراف با هدف هم افزایی و ارتقای سطح علمی و هنری هنرمندان گرافیست جوان در حوزه هنری البرز برگزارشد.


پنجشنبه گذشته اولین جلسه از سلسله نشسته های گفت و گراف با هدف هم افزایی و ارتقای سطح علمی و هنری هنرمندان گرافیست جوان در حوزه هنری البرز برگزارشد.

حسین براتی دبیر مجمع طراحان استان «رسم» ضمن اعلام این خبر گفت: گفت وگراف عنوان مجموعه جلساتی است که قرار است به صورت ماهانه با همکاری حوزه هنری البرز و به همت مجمع طراحان استان، ویژه هنرمندان طراحی گرافیک برگزارشود.
این گرافیست در ادامه گفت: در اولین نشست گف توگراف در سال ۱۴۰۲ که روز پنجشنبه در حوزه هنری البرز برگزارشد ۵۰ نفر از طراحان گرافیک جوان البرزی حضور داشتند.
وی ادامه داد: این برنامه با حضور استاد صابر شیخ رضایی با موضوع بایدها و نبایدها در گرافیک مذهبی با تمرکز بر پوستر های عاشورایی برگزار شد که در آن چالش های این حوزه بررسی شد.
گفتنی است صابر شیخ رضایی در این نشست تاکید کرد: در تولیدات مذهبی باید عالی ترین هنر و تخصص خود را به کار ببریم با بهترین کیفیت دست به اجرا بزنیم.
ممکن است در حوزه تجاری و با نگاه مادی زمان طولانی که صرف یک پروژه میکنیم اصلا به صرفه نباشد اما در کار مذهبی چون مستقیم با اعتقادات جامعه سرو کار داریم باید وقت گذاشت و تحقیق کرد و بهترین اثر را تولید کرد.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.