وجیهه محمدی فلاح" به همراه معاونین،مسئولین دفاتر حراستی و نظارتی استان و رئیس بهزیستی اشتهارد با مهندس کردلو فرماندار شهرستان اشتهارد دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار محمدی فلاح ضمن تشکر از حمایت‌ها و توجه ویژه فرماندار شهرستان اشتهارد از مجموعه بهزیستی،به شرایط و تورم موجود در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت:مشکلات اقتصادی برای عموم افراد جامعه مشکل ساز بوده و این امر در زندگی جامعه هدف بهزیستی چندین برابر خودنمایی می‌کند و مشکلات را چند برابر نموده است و در واقع منابع دولتی سازمان بهزیستی برای رفع نیازهای جامعه هدف تحت پوشش کافی نبوده و نیازمند حمایت خیرین و صاحبان صنایع هستیم و اشتهارد با توجه به موقعیت اقتصادی و صنعتی ویژه ای که دارا می باشد می تواند یک ظرفیت عظیمی ایجاد نماید تا با رفع نیازهای افراد دارای معلولیت و مددجویان عزیز موجب افزایش رضایتمندی ایشان شود.

این مقام مسئول در ادامه به مشوق های قانونی در امر کمک به جامعه هدف سازمان بهزیستی از سوی صاحبان صنایع و تولید اشاره کرد و گفت یکی از این مشوق ها معافیت های مالیاتی است که شامل حال صنعتگران و صاحبان تولید میگردد و در این راه می طلبد تا فرماندار محترم شهرستان در راستای تبیین این مشوق ها یاریگر بهزیستی باشند.

در ادامه مدیر کل بهزیستی استان البرز به اهمیت مناسب سازی اماکن و معابر عمومی ویژه کم توانان جسمی در شهرستان اشتهارد پرداخت و از برگزاری جلسات مناسب سازی با حضور فرماندار شهرستان نمود و به تأسیس و ایجاد مرکز توانبخشی روزانه و شبانه روزی سالمندان و بیماران اعصاب و روان تأکید کرد.
در ادامه این دیدار ایجاد مرکز اورژانس اجتماعی،توجه به رفاه کارکنان بهزیستی شهرستان و تهیه سرویس کارکنان و چارت سازمانی بهزیستی شهرستان از جمله مواردی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تصویر