تصویر
برای سهولت تأمین و نظارت بر توزیع کالاهای اساسی به زودی سامانه ستکاوا راه اندازی می شود
17 دی 1401 - 9:11
2
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز از راه اندازی سامانه ستکاوا به منظورتسهیل و تسریع فرایندهای مربوط به تأمین و توزیع محصولات کشاورزی تنظیم بازار استان در روزهای آتی خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس سازمان جهاد استان البرز از راه اندازی سامانه ستکاوا به منظورتسهیل و تسریع فرایندهای مربوط به تأمین و توزیع محصولات کشاورزی تنظیم بازار استان در روزهای آتی خبر داد.

عبدالرضا بازدار، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با اعلام این خبر گفت: در راستای سیاست های وزارت جهاد کشاورزی در توزیع هوشمند کالاهای اساسی تنظیم بازار بر اساس هماهنگی انجام شده با تولیدکنندگان و عوامل دخیل در تأمین و توزیع کالاهای اساسی استان، طی روزهای آتی به منظور تسهیل و تسریع بسیاری از فرایندهای مربوط به تأمین و توزیع محصولات کشاورزی تنظیم بازار و همسو با سایر استان‌های کشور، سامانه ستکاوا «سامانه تأمین و توزیع کالای آوای جهاد» در استان البرز راه اندازی خواهد شد.

دکتر بازدار با اشاره به اینکه سامانه ستکاوا ابزاری برای حمایت از تولید و نظارت بر زنجیره تأمین، تولید و توزیع کالاهای اساسی با قیمت مصوب سازمان حمایت مصرف‌ کنندگان و تولید کنندگان است تا با کنترل فرآیندهای تامین، تولید و توزیع کالا، مانع از احتکار، گران‌ فروشی و حتی احتکار خانگی شود؛ افزود: فروشندگان و خریداران برای اینکه بتوانند از سامانه تامین و توزیع کالای آوای جهاد استفاده نمایند، کافی است نشانی اینترنتی ستکاوا setkava.
ir را در گوگل جستجو کرده، وارد صفحه اصلی شوند و سپس گزینه ورود به سامانه را انتخاب نمایند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با بیان اینکه در حال حاضر این سامانه به منظور تنظیم بازار و توزیع کالاهای اساسی مانند گوشت و مرغ منجمد ایجاد شده و در آینده در خصوص اضافه کردن محصولات دیگری نظیر برنج، روغن و.
.
.
هم تصمیم گیری خواهد شد؛ تصریح کرد: در این سامانه تولیدکنندگان می توانند محصولات کشاورزی را عرضه و فروشگاه های پروتئینی، فروشگاه‌ های زنجیره‌ ای و فروشگاه‌ های میادین میوه و تره‌ بار عضو این سامانه می‌ توانند خرید خود را بدون واسطه انجام دهند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.