تصویر
برای سوخت‌رسانی نوروزی آماده هستیم
03 اسفند 1401 - 16:52
1
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز گفت: برای سوخت‌رسانی به مسافران در ایام تعطیل پایان سال و نوروز آماده هستیم.
ارسال توسط :
پ
پ

گفت: برای سوخت‌رسانی به مسافران در ایام تعطیل پایان سال و نوروز آماده هستیم.

محسن وزارتی اظهار کرد: در حال حاضر ۳۵ جایگاه سی ان جی، ۶۰ جایگاه عرضه فرآورده سوخت مایع (بنزین و نفتگاز) و ۱۷ جایگاه دو منظوره در پخش منطقه البرز فعال است.
وی ادامه داد: البرز از مناطقی است که به دلیل عبور راه‌های مهم ارتباطی شمال و غرب کشور در ایام سال نو شاهد تردد حجم بسیار زیاد خودرو است و همین حساسیت در سوخت رسانی در مناطق مختلف آن را دو چندان می‌کند.
این مسئول افزود: هم اکنون به طور میانگین امکان عرضه روزانه بیش از ۷۰۰ هزار مترمکعب گاز طبیعی فشرده (CNG) به خودروهای گازسوز وجود دارد و در تمام راه‌های ارتباطی منطقه به شهرهای مهم مسافرپذیر، جایگاه‌ها آماده سوخت رسانی هستند.
وی تاکید کرد: به منظور سوخت رسانی مناسب در ایام تعطیل آغاز سال نو، اطلاع رسانی مناسب به ۱۱۲ جایگاه دار استان انجام شده و رعایت مسائل ایمنی و سوخت رسانی مطلوب در ایام تعطیل و شلوغ نوروز در دستور کار جایگاه ها قرار گرفته است.
وزارتی تصریح کرد: بازدیدهای مستمر جایگاه‌ها در طول سال انجام شده است و در ایام تعطیل نیز گشت‌های ویژه منطقه نسبت به کنترل جایگاه های واقع در مسیرهای پرتردد اقدام خواهند کرد.
وی ابراز کرد: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز با سه ناحیه تحت پوشش، (مرکزی، ساوجبلاغ و نسا) سوخت رسانی به تمامی شهرهای استان را بر عهده دارد و به دلیل قرار گرفتن راه های مهم و پرتردد، یکی از نقاط شلوغ و مسافرپذیر کشور در ایام تعطیلات است.
منبع ایسنا برچسب ها: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز گفت: برای سوخت‌رسانی به مسافران در ایام تعطیل پایان سال و نوروز آماده هستیم.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز گفت: برای سوخت‌رسانی به مسافران در ایام تعطیل پایان سال و نوروز آماده هستیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.