تصویر
برای مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز با همه متخلفان برخورد جدی می‌شود
13 تیر 1402 - 11:13
2
مدیر منطقه ۱ شهرداری کرج از اهتمام ویژه شهرداری این منطقه در برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز خبرداد و گفت: جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه با جدیت پیگیری می‌شود.
ارسال توسط :
پ
پ


مدیر منطقه ۱ شهرداری از اهتمام ویژه شهرداری این منطقه در برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز خبرداد و گفت: جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه با جدیت پیگیری می‌شود.

محمد گروسی با تأکید بر جلوگیری از ساخت وسازهای غیر مجاز اظهار کرد: نظارت بر روند ساخت وسازها در این منطقه از موضوعات اولویت دار است.
گروسی با اشاره به اهمیت احقاق حقوق شهروندان و رفع تخلفات شهری اذعان داشت: شهرسازی قانونمند، از اولویت‌های مدیریت شهری در منطقه است، در این راستا سازندگان متخلفی که به صورت غیر مجاز اقدام به ساخت و ساز و یا تغییر کاربری کرده‌اند برخورد جدی صورت گرفته و اعمال قانون خواهند شد.
وی افزود: منطقه ۱ کرج در خصوص برخورد با افراد سودجو و خاطیان ساخت و سازهای غیر مجاز با هیچکس مماشات نکرده و قطعاً در صورت بروز هرگونه تخلف ساختمانی، طبق قانون عمل کرده و سریعاً اقدام لازم انجام خواهد شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.