تصویر
برای پایداری جریان گاز صرفه جویی را در دستور کار قرار دهیم
25 دی 1401 - 9:53
1
مدیر عامل شرکت گاز استان البرز در گفتگو با خبر صبحگاهی رادیو البرز اظهار کرد: این روزها شاهد ورود جبهه هوای سرد بر آسمان کشور هستیم و حدود 450 شهر ایران به دمای زیر صفر رسیده است که باید برای پایداری جریان گاز صرفه جویی را در دستور کار قرار دهیم.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز در گفتگو با خبر صبحگاهی رادیو البرز اظهار کرد: این روزها شاهد ورود جبهه هوای سرد بر آسمان کشور هستیم و حدود ۴۵۰ شهر ایران به دمای زیر صفر رسیده است که باید برای پایداری جریان گاز صرفه جویی را در دستور کار قرار دهیم.

غفاریان ادامه داد: تمام استان های شمالی دمای زیر صفر درجه و حتی برخی از شهرها منفی ۲۸ درجه را تجربه می کنند.
وی افزود: این وضعیت باعث شده که میزان مصرف گاز از ۶۵۰ میلیون مترمکعب عبور کند و تعدادی از شهرها با کاهش فشار گاز مواجه شده اند خواهشمندیم با رعایت بهینه مصرف شاهد قطعی گاز نباشیم.
مدیر عامل شرکت گاز استان البرز رعایت کردن حتی یک متر مکعب را در استمرار جریان گاز موثر دانست و اضافه کرد: همین اندازه باعث می شود تا جریان برق خیلی از منازل پایدار بماند.
غفاریان گفت: بستن و پوشاندن دریچه کولر،استفاده از پرده ضخیم، پوشیدن لباس گرم از راه هایی است که ۲۶ میلیون مشترک گاز می توانند با به کار گیری آن نقش مهمی در صرفه جویی گاز داشته باشند.
وی اظهار کرد: ملت ایران ثابت کرده که در روزهای سخت با همدلی شرایط دشوار را پشت سر می گذارد و از همه دعوت می کنم با پیوشتن به پویش کاهش دو درجه ای دمای منزل جریان پایدار گاز را رقم بزنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.