تصویر
برخورد اسکانیا با عابر پیاده
22 مرداد 1402 - 15:14
6
رئیس پلیس راه استان گفت: در اثر برخورد یک دستگاه تریلر اسکانیا با عابر پیاده در آزادراه "کرج قزوین"، عابر به دلیل شدت صدمه وارده در دم جان باخت.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس پلیس راه استان گفت: در اثر برخورد یک دستگاه تریلر اسکانیا با عابر پیاده در آزادراه " قزوین"، عابر به دلیل شدت صدمه وارده در دم جان باخت.

سرهنگ "پیمان کرمی" با اعلام این خبر گفت: علی رغم توصیه‌های مکرر پلیس مبنی بر عدم تردد عابران پیاده از عرض آزادراه و بزرگراه‌ها، اما متاسفانه همچنان شاهد بروز اتفاقات ناگوار رانندگی در این حوزه هستیم.
وی افزود: در این خصوص، صبح روز گذشته خبری مبنی بر وقوع یک فقره حادثه منجر به فوت در آزادراه "کرج قزوین" حوالی ورودی هشتگرد به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله عوامل پلیس راه برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
این مقام انتظامی گفت: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد که یک دستگاه تریلر اسکانیا در حین تردد در آزادراه با یک عابر پیاده برخورد و این عابر میانسال در دم فوت کرده است.
سرهنگ کرمی اضافه کرد: برابر اعلام کارشناسان پلیس راه، علت تامه وقوع این حادثه حضور عابر پیاده در منطقه آزادراهی اعلام شده است.
رئیس پلیس راه استان البرز در پایان مجدداً تاکید کرد که عابران پیاده برای عبور از عرض آزادراه حتماً از پل‌های هوایی استفاده کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.