تصویر
برخورد جدی پلیس البرز با توزیع کنندگان کالاهای دخانی قاچاق
22 شهریور 1401 - 14:45
0
جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اجرای طرح برخورد با توزیع کنندگان کالای دخانی قاچاق در سطح شهرستان کرج، گفت: در این طرح که با محوریت پلیس امنیت اقتصادی استان در طی 24 ساعت برگزار شد، بیش از ۲۹۷ هزار نخ انواع سیگار و ۵۶۷ بسته تنباکو خارجی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال کشف شد.
ارسال توسط :
پ
پ

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اجرای طرح برخورد با توزیع کنندگان کالای دخانی قاچاق در سطح شهرستان ، گفت: در این طرح که با محوریت پلیس امنیت استان در طی ۲۴ ساعت برگزار شد، بیش از ۲۹۷ هزار نخ انواع سیگار و ۵۶۷ بسته تنباکو خارجی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ "محمد معظمی گودرزی" در خصوص این خبر بیان داشت: در اجرای طرح های برخورد با قاچاق سازمان یافته و به منظور برخورد با قاچاق و عرضه کالاهای دخانی، پلیس امنیت اقتصادی استان البرز با همکاری یگان امداد و کلانتری های شهرستان کرج طرح بازدید از مراکز عرضه کالاهای دخانی را به اجرا گذاشت.
وی افزود: در این طرح ماموران با همراهی بازرسان اداره صمت از ۱۲ مرکز عرضه کالای دخانی بازدید و در بازرسی از آنها ۲۹۷ هزار و ۸۸۹ انواع سیگار و تعداد ۵۶۷ بسته تنباکو خارجی را که به صورت قاچاق وارد کشور شده بودند، کشف شد.
جانشین با اشاره به دستگیری ۴ متهم در این زمینه گفت: ارزش اموال مکشوفه توسط کارشناسان بیش از ۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ گودرزی در پایان با اشاره به عزم جدی فراجا برای برخورد با عرضه کنندگان کالاهای قاچاق، از شهروندان درخواست کرد در صورت اطلاع از نگهداری، خرید و فروش اموال قاچاق موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.