تصویر
برخورد قاطع با ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم و محدوده شهر گلسار
20 اسفند 1401 - 9:21
1
با حضور عوامل جهاد کشاورزی ، کلانتری ۱۲ گلسار و شهرداری گلسار تعدادی از ساخت و سازهای غیر مجاز واقع در شهر گلسار تخریب گردید .
ارسال توسط :
پ
پ

با حضور عوامل جهاد ، کلانتری ۱۲ و شهرداری گلسار تعدادی از ساخت و سازهای غیر مجاز واقع در شهر گلسار تخریب گردید .

مهندس گودرزی در این خصوص اظهار داشت: مأموران تخلفات ساختمانی به طور شبانه روزی و مستر و به صورت محسوس و نامحسوس به منظورمقابله با ساخت و سازهای غیر‌مجاز در محدوده و حریم شهر گشت‌‌زنی کرده و از هر‌گونه تخلفات ساختمانی جلوگیری می‌کنند.
وی افزود :ساخت و سازهای شهری به صورت غیرقانونی و بدون نظارت کارشناسانه نه تنها موجب آسیب زدن به سیما منظر شهری می شود بلکه موجب تغییر کاربری اراضی می گردد که عوامل امور اراضی جهاد کشاورزی نسبت به جلوگیری از این اقدام عمل می کنند که متخلفین با این اقدام چهره شهر، مبلمان شهری و روند شهرسازی را نیز با مشکل روبه‌رو می سازد.
لازم به ذکر است بر اساس ماده ۱۰۰ قانون شهرداری ها مالکین اراضی و املاک واقع در محدوده شهر و حریم آن قبل از هر اقدام عمرانی یا تفکیک اراضی و شروع ساخت و ساز می بایست از شهرداری پروانه اخذ نمایند در غیر این صورت اگر فردی یا مالکی اقدام به ساخت ساز غیر مجاز نماید شهرداری به طور جدی و قاطع بر اساس قانون برخورد خواهد کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.