تصویر
برخورد موتور سیکلت با عابر پیاده حادثه آفرید
17 فروردین 1402 - 8:26
2
رئیس پلیس راهور استان از برخورد یک موتورسیکلت 125 با یک خانم سالمند در بلوار امامزاده حسن شهر کرج خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه عابر 72 ساله جانش را از دست داد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس پلیس راهور استان از برخورد یک موتورسیکلت ۱۲۵ با یک خانم سالمند در بلوار امامزاده حسن شهر خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه عابر ۷۲ ساله جانش را از دست داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حمداله رحمتی پور" در این خصوص بیان داشت: ساعت ۱۶:۳۰ روز گذشته خبر وقوع یک فقره تصادف منجر به جرح بین یک موتورسیکلت ۱۲۵ و عابر پیاده در بلوار امامزاده حسن به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله عوامل پلیس راهور برای بررسی حادثه به محل اعزام شدند.
وی افزود: با بررسی های صورت گرفته از سوی کارشناسان پلیس راهور مشخص شد که به دلیل نامشخصی یک موتورسیکلت ۱۲۵ با شدت به یک خانم سالمند برخورد کرده که در اثر این حادثه عابر پیاده پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت صدمات وارده جان باخته است.
رئیس پلیس راهور استان البرز اضافه کرد: علت تامه حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.