تصویر
بررسی برخی از پروژه های شهرمهستان باحضورفرماندار
03 دی 1401 - 10:43
3
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با حضور در شهرداری مهستان ، مشکلات برخی از پروژه های این شهر را بررسی نموده و برای تسریع در رفع آنها دستور داد دکتر البرزی فرماندار ساوجبلاغ طی بازدید از برخی پروژه های این شهر که با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی مهستان و مدیران دستگاههای خدمات رسان شهرستان انجام شد مشکلات و موانع تکمیل این پروژه ها را مورد بررسی قرار داد.
ارسال توسط :
پ
پ

با حضور در شهرداری مهستان ، مشکلات برخی از پروژه های این شهر را بررسی نموده و برای تسریع در رفع آنها دستور داد
دکتر البرزی طی بازدید از برخی پروژه های این شهر که با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی مهستان و مدیران دستگاههای خدمات رسان شهرستان انجام شد مشکلات و موانع تکمیل این پروژه ها را مورد بررسی قرار داد.
در این بازدید شهردار و اعضای شورای اسلامی مهستان موانع موجود در تسریع روند پروژه ها را بیان نموده وفرماندار جهت رفع آنها دستورات لازم را به دستگاه‌های خدمات‌رسان ابلاغ نمودند در پایان این بازدید ها جلسه اداری در شهرداری مهستان برای تدوین صورتجلسه های اجرایی مربوطه تشکیل و به دستگاه های ابلاغ شد

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.