تصویر
بررسی راهکارهای تسهیل ارتباط دولت و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نهضت ملی مسکن البرز
25 دی 1402 - 15:48
1
راهکارهای تسهیل ارتباط دولت و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نهضت ملی مسکن در استان البرز توسط مسئولان مربوطه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
ارسال توسط :
پ
پ

راهکارهای تسهیل ارتباط دولت و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نهضت ملی مسکن در استان البرز توسط مسئولان مربوطه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در سومین جلسه هماهنگی به منظور برگزاری نشست با سرمایه‌گذاران خصوصی بخش مسکن؛ در موضوعاتی چون؛ تشکیل کارگروه‌های پنجگانه، تهیه بسته‌های تشویقی شهرداری‌ها، نظام مهندسی، راه و شهرسازی و به طور کلی تسهیلات دولتی قابل ارائه در رویدادهای مربوطه، شرکت‌های فعال بخش ساختمان و محصولات قابل ارائه در تسهیل ساخت نهضت ملی، فرصت‌های سرمایه‌گذاری نهضت ملی مسکن را مورد بررسی و تبادل نظر قرار داد.
در این جلسه نمایندگان شهرداری‌ها از آخرین آئین‌نامه‌های ابلاغی قابل ارائه در این گردهم‌آیی‌ها یاد کردند و شهرداری ، محمدشهر، جهت همکاری و برگزاری نشست‌ها ابراز تمایل کردند.
در بخش دیگر مقرر شد نظام مهندسی استان به عنوان دبیر رویدادهای پیش رو، نسبت به طراحی پوستر پیشنهادی این دور نشست‌ها جهت ارائه در جلسه دوشنبه مورخ ۲۵ دی‌ماه که به ریاست معاونت عمرانی استانداری برگزار خواهد شد، اقدام کند و همچنین برای تعدادی از سرمایه‌گذاران در جلسه روز دوشنبه دعوتنامه ارسال کند.
همچنین مقرر شد شهرداری‌ها و شرکت عمران شهر جدید مهستان و دستگاه‌های برگزار کننده نسبت به معرفی اراضی قابل سرمایه‌گذاری نهضت ملی مسکن و تهیه فایل قابل ارائه اقدام کنند.
گفتنی است پیشنهاد تشکیل دبیرخانه دائمی رویدادهای جذب سرمایه‌گذاران جهت ارتباط مستمر با بخش خصوصی و تسهیل دسترسی‌ها مطرح شد و در همین راستا روز دوشنبه ۲۵ دی‌ماه ادامه جلسات در سطح استانداری و با ریاست معاونت امور عمرانی تشکیل خواهد شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.