تصویر
بررسی فنی تمام خطوط اتوبوس شهر فردیس
30 آذر 1401 - 13:54
3
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری فردیس از انجام مطالعه فنی و بررسی مجدد تمام خطوط اتوبوس شهر فردیس خبر داد و گفت: این اقدام به منظور پوشش دهی خدمات حمل و نقلی بهینه انجام می شود.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر از انجام مطالعه فنی و بررسی مجدد تمام خطوط اتوبوس شهر خبر داد و گفت: این اقدام به منظور پوشش دهی خدمات حمل و نقلی بهینه انجام می شود.

علی پیری جابری در جلسه بررسی وضع موجود خطوط حمل و نقل عمومی اتوبوس شهر فردیس که با حضور شهردار برگزار شد، با اشاره به اینکه برخی نقاط درسطح شهر فاقد خط اتوبوس است، اظهار کرد: با همکاری مهندسین مشاور، خطوط حمل و نقل عمومی اتوبوس بررسی ونقاط مورد نظر شناسایی و مورد ارزیابی قرار گرفت.
وی در ادامه با بیان اینکه سازمان مدیریت حمل و نقل بار ومسافر شهرداری فردیس در راستای افزایش خدمات رسانی به شهروندان با برنامه ریزی و استفاده از ظرفیت های موجود تلاش می کند، عنوان کرد: در صدد هستیم با افزایش تعداد ناوگان اتوبوسرانی شهری و ارائه برنامه زمان بندی منظم حرکت ناوگان اتوبوس، شهروندان را به سمت استفاده از خودروهای حمل و نقل عمومی ترغیب کنیم.
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری فردیس خاطرنشان کرد: این اقدام علاوه بر صرفه برای شهروندان، از ترافیک شدید در برخی از ساعت روز می کاهد.
به گزارش پایگاه خبری ، مطالعات مهندسی خطوط حمل ونقل همگانی شهر فردیس ادامه دارد و قرار است در جلسات آتی، نتیجه نهایی برخی از آیتم ها از جمله خطوط جدید اتوبوس اعلام شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.