تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

تبریک امام جمعه شهرستان چهارباغ به مناسبت هفته دفاع مقدس کرج میزبان بزرگ ترین جشن هفته وحدت هماهنگی کامل برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج انجام شد از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کارگاه تخصصی تربیت کنشگر سواد رسانه در استان البرز برگزار شد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان

بررسی مسائل حوزه توسعه فضای ورزشی آموزشگاه های شهید صفاخیل و اعلائی راد شهر گلسار
01 مهر 1402 - 10:15
1
فلاح نزاد رئیس آموزش پرورش شهرستان ساوجبلاغ به همراه معاونت اداری مالی و مدیر آموزشگاه شهید صفاخیل با حضور در شهرداری گلسار با مهندس گودرزی شهردار در راستای بررسی مسائل حوزه توسعه فضای ورزشی آموزشگاه های شهید صفاخیل و اعلائی راد شهر گلسار دیدار و گفتگو نمودند .
ارسال توسط :
پ
پ

فلاح نزاد رئیس آموزش پرورش شهرستان ساوجبلاغ به همراه معاونت اداری مالی و مدیر آموزشگاه شهید صفاخیل با حضور در شهرداری با مهندس گودرزی شهردار در راستای بررسی مسائل حوزه توسعه فضای آموزشگاه های شهید صفاخیل و اعلائی راد شهر گلسار دیدار و گفتگو نمودند .

در این دیدار که معاونت اداری مالی و مسئول و شهرداری نیز حضور داشتند ضمن خوش آمد گویی و تبریک انتصاب ریاست جدید آموزش و پرورش در خصوص اقدامات انجام گرفته از سوی شهرداری در خصوص احداث زمین چمن مصنوعی در این آموزشگاه ها مطالبی را بیان نمودند .
مهندس گودرزی افزود: شهر گلسار با توجه به نوپا بودن دارای مشکلات فراوانی می باشد و لی با این حال شهرداری گلسار در راستای تعامل و همکاری با مدارس شهر و مجموعه آموزش و پرورش از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد و در راستای بازگشایی مدارس نیز اقداماتی از جمله: رنگ آمیزی دیوار بیرونی ۶ آموزشگاه شهر ،رنگ آمیزی بلوک عابر پیاده و سرعت گیر مقابل مدارس ،تهیه و تحویل رنگ و ملزومات به برخی از مدارس جهت رنگ آمیزی محیط داخلی ، تهیه پرچم ایران برای مدارس را انجام داده است .
شهردار گلسار اظهار داشت: در راستای ایجاد زمین چمن مصنوعی این آموزشگاه ها ابتدا بایستی مسائل شهرسازی رعایت گردد و در این راستا شهرداری گلسار آماده هرگونه همکاری می باشد .
فلاح نژاد ریاست آموزش و پرورش شهرستان نیز ضمن قدردانی از زحمات و تعامل شهرداری گلسار از اقدامات انجام شده در حوزه آموزش و پرورش در سخنانی بیان داشت : آموزش و پرورش به خاطر تعلیم و تربیت جنبه همگانی دارد و در این راستا نیازمند حمایت سایر دستگاه ها در این زمینه می باشد و ارتقاِ آموزش پرورش سبب رشد و توسعه جامعه می شود بنابراین هر گونه اقدامی که در این راستا صورت گیرد نه تنها آموزش پرورش بلکه کل کشور از آن بهره مند می گردند و همچنانکه مجموعه شهرداری گلسار پشتیبان آموزش و پرورش است در این راستا علاقمند به زیبایی سیما و منظر شهری می باشد .
همچنین حاضرین در راستای بررسی احداث زمین چمن مصنوعی از آموزشگاه های مذکور بازدید میدانی به عمل آرودند .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.