تصویر
بررسی مسائل و مشکلات شهری محمدشهر با حضور رئیس شورای اسلامی شهرستان کرج
19 تیر 1402 - 12:20
1
در هشتاد و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر محمدشهر که با حضور حسین مهاجری رئیس شورای اسلامی شهرستان کرج برگزار گردید ، مشکلات شهری و درخواست های شهروندان از مسئولین شهرستان مطرح و بررسی شدند.
ارسال توسط :
پ
پ


در هشتاد و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر محمدشهر که با حضور حسین مهاجری رئیس شورای اسلامی شهرستان برگزار گردید ، مشکلات شهری و درخواست های شهروندان از مسئولین شهرستان مطرح و بررسی شدند.

در این جلسدر صحن علنی شورا برگزار گردید ، اعضای شورای اسلامی شهر محمدشهر مسائلی همچون : لزوم تسریع در بازگشایی خیابان بسیج به سمت مشکین دشت، اتصال کنارگذر محمدشهر به خیابان چمن و مهرشهر ، اتصال انتهای بلوار شهید سلیمانی به سمت فرودگاه پیام ، ایجاد دسترسی به بزرگراه هاشمی رفسنجانی ، ترافیک شدید در محدوده میدان میوه و تره بار ، عدم وجود پایانه اتوبوسرانی در میدان شاه عباسی کرج و .
.
.
را به عنوان بخشی از مشکلات و درخواست های شهروندان بیان کردند و خواستار پیگیری و تعامل شورای شهرستان و ارگان های فرادستی در جهت راهگشایی و رفع آنها شدند.
در انتها رئیس شورای اسلامی شهرستان کرج ضمن و تشکر از پیگیری مطالبات و دغدغه های شهروندان از سوی مدیریت شهری محمدشهر عنوان کرد انجام کارهای زیرساختی و حل مشکلات بزرگ قطعا نیاز به تعامل و همکاری طرفین دارد.
وی افزود: حتما تمامی مطالبات و مشکلات مطرح شده ، در جلسات آتی با شهرداری های همجوار محمدشهر پیگیری و با همگرایی و هم افزایی بیشتر تا حصول نتیجه مطلوب ادامه خواهد یافت.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.