تصویر
بررسی مصوبات سفر رییس جمهور به البرز در حوزه بانوان و خانواده
10 دی 1401 - 15:33
1
روند جذب اعتبارات و تحقق مصوبات سفر رییس جمهور به استان البرز در حوزه بانوان و خانواده با حضور استاندار البرز و معاون امور بانوان و خانواده رییس جمهور مورد بررسی قرار گرفت.
ارسال توسط :
پ
پ

روند جذب اعتبارات و تحقق مصوبات سفر رییس جمهور به استان البرز در حوزه بانوان و خانواده با حضور استاندار البرز و معاون امور بانوان و خانواده رییس جمهور مورد بررسی قرار گرفت.

مجتبی عبداللهی استاندار البرز و انسیه خزعلی معاون امور بانوان و خانواده رییس جمهور با همراهی معصومه آقایی سرپرست اداره کل بانوان و خانواده استانداری البرز و مصطفی پوریانی مسئول پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور، روز شنبه طی جلسه ای به صورت ویدئو کنفرانس، موافقتنامه ها، مصوبات و اعتبارات سفر رییس جمهور به استان در حوزه بانوان و خانواده را مورد بررسی قرار دادند.
اهداف و برنامه ها در خصوص احداث کمپ ماده ۱۶ برای بانوان، ایجاد بازارچه های عرضه تولیدات زنان بدسرپرست و سرپرست خانوار، راه اندازی خانه امن بانوان، حمایت از زنان و کودکان بازمانده از تحصیل از جمله مواردی بود که طرح شد.
در پایان این جلسه، استاندار البرز از آقایی سرپرست جدید اداره کل بانوان و خانواده استانداری خواست تا نسبت به پیگیری موضوعات اقدام کرده و گزارشی در این رابطه ارائه دهد.
همچنین پوریانی مسئول پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور را جهت پیگیری جذب اعتبارات مربوطه بمنظور تسریع در پیشبرد اهداف، مکلف کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.