تصویر
بررسی معضلات خیابان بختیاری در جلسه کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر محمدشهر
24 دی 1402 - 15:14
3
جلسه کمیسیون عمران، خدمات شهری و حمل ونقل شورای اسلامی شهر محمدشهر با موضوع بررسی مشکلات و معضلات خیابان بختیاری و شهرک امام حسین(ع) صبح امروز 24 دی ماه 1402 برگزار گردید.
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه کمیسیون عمران، خدمات شهری و حمل ونقل شورای اسلامی شهر محمدشهر با موضوع بررسی مشکلات و معضلات خیابان بختیاری و شهرک امام حسین(ع) صبح امروز ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ برگزار گردید.

جلسه مذکور به ریاست کریم قدیانلو و با حضور اعضای کمیسیون، شهردار ، معاون خدمات شهر و رئیس اداره فنی و نظارت بر پروژه های عمرانی شهرداری محمدشهر برگزار گردید.

در این جلسه معضلاتی همچون ترافیک ، سد معبر ، تجمع زباله و .
.
.
به عنوان گلایه و مطالبه شهروندان منطقه بختیاری و شهرک امام حسین مطرح و پس از بررسی و تبادل نظر ، راهکارهایی به منظور رفع مشکلات و تامین آسایش ساکنین منطقه مذکور ارائه گردید.
لازم به ذکر است اقداماتی همچون : بازگشایی خیابان امام حسین(ع) به سمت خیابان حافظ ، نظارت بیشتر شهرداری در خصوص دستفروشان و انباشت زباله و مکاتبه با پلیس راهور به منظور افزایش نظارت و اقدامات قانونی جهت کاهش ترافیک ، از جمله راهکارهای مطرح شده از طرف حاضرین در جلسه بود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.