تصویر
بررسی میدانی روند تولید و تامین مایحتاج ضروری در دستور کار مدیرکل صمت استان البرز
09 اسفند 1401 - 11:26
3
دکتر رامین ربیعی، مدیرکل صنعت ،معدن و تجارت استان البرز پیرو تاکیدات دکتر عبداللهی استاندار البرز بازدید میدانی و بررسی روند تولید و تامین کالاهای ضروری مردم البرز را در دستور کار خود قرار داده و در جریان بازدید از کارخانه آرد مانا در شهرستان ساوجبلاغ مسائل و مشکلات این واحد را مورد پیگیری قرار داد.
ارسال توسط :
پ
پ

دکتر رامین ربیعی، مدیرکل صنعت ،معدن و تجارت استان البرز پیرو تاکیدات دکتر عبداللهی استاندار البرز بازدید میدانی و بررسی روند تولید و تامین کالاهای ضروری مردم البرز را در دستور کار خود قرار داده و در جریان بازدید از کارخانه آرد مانا در شهرستان ساوجبلاغ مسائل و مشکلات این واحد را مورد پیگیری قرار داد.

در این بازدید معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت، معاون نظارت و بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان و رئیس اداره صمت شهرستان ساوجبلاغ، دکتر ربیعی را همراهی می نمودند و با دستور ویژه مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز مکلف به پیگیری و تسریع در امور این واحد صنعتی برای افزایش تولید و تسهیل در تامین کالاهای تولیدی شرکت مانا در سطح بازار استان و کشور شدند.

ربیعی در جریان این بازدید اعلام کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده و به صورت مستمر، برنامه بازدید میدانی از سطح بازار، واحد های صنعتی حائز اهمیت در حوزه تولید و تامین کالای شب عید و همچنین هر یک از اتحادیه های صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی‌ مرتبط با این ایام انجام خواهد شد.
ربیعی تصریح کرد: بر اساس تصمیمات کارگروه تنظیم بازار استان البرز و دستور ویژه استاندار محترم البرز در ایام پیش روی و مصادف با ماه مبارک رمضان اولویت های کالایی حتی به صورت موردی به عنوان نمونه تامین روغن نباتی(آمار تولید و تامین واحدهای بزرگ تولید کننده روغن نباتی در استان)، شکر، مواد شوینده، پوشاک(آمار تولید و قیمت های رقابتی تولیدات داخلی) و.
.
.
در برنامه رصد و پیگیری اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز قرار دارد و برای تامین مناسب هر یک از این اقلام و حتی حوزه خدمات مرتبط با این ایام پیگیری های جدی و ویژه ای انجام خواهد شد.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز تاکید کرد: معاونت نظارت و بازرسی اداره کل صمت به طور مستمر اطلاعات و آمار موجودی انبارهای انواع اقلام کالایی را رصد خواهد نمود تا شاهد هیچگونه کمبود کالایی در سطح عرضه نباشیم.
ربیعی گفت: بخش نظارتی مسئول در بازار استان با محوریت اداره‌ کل صمت، اداره کل جهاد ، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف در قالب طرح تشدید بازرسی، برخورد با متخلفان صنفی را در دستور کار دارند که البته در همین راستا هر یک شهروندان البرزی می توانند با گزارش برخط و از طریق تلفن گویای ۱۲۴ به ایجاد جو آرام در سطح بازار کمک شایان توجهی نمایند.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز در پایان تاکید کرد: اداره کل صمت استان بر اساس وظایف ذاتی خود برنامه تامین مناسب مواد اولیه مورد نیاز واحدهای صنعتی و رصد روزانه میزان تولیدات اقلام اولویت دار این ایام را در اولویت کاری خود قرار داده و امیدواریم با همراهی همه کسبه منصف استان شرایط مناسبی برای نوروز پیش روی همه شهروندان عزیز البرزی فراهم اوریم.
شایان ذکر است؛ بالغ بر ۱۵۰ هزار واحد صنفی و بیش از ۳۵۰۰ واحد صنعتی در استان البرز مستقر هستند و البرز میزبان بسیاری از واحدهای صنعتی برند و شناخته شده در حوزه صنایع غذایی و شوینده و بهداشتی در کشور است.

ز

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.