تصویر
بررسی وضعیت پرونده های ریالی ، ارزی ، تسهیلات جاری و غیرجاری بانکهای خصوصی استان البرز
13 اسفند 1401 - 16:23
0
در جلسه بانکهای خصوصی استان البرز که با حضور معاون هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری البرز، معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان و جمعی از مدیران بانکهای خصوصی استان البرز در استانداری البرز برگزار شد؛ وضعیت پرونده های ریالی ، ارزی ،تسهیلات جاری و غیرجاری بانکهای خصوصی استان البرز بررسی شد.
ارسال توسط :
پ
پ

در جلسه بانکهای خصوصی استان البرز که با حضور معاون هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری البرز، معاون اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان و جمعی از مدیران بانکهای خصوصی استان البرز در استانداری البرز برگزار شد؛ وضعیت پرونده های ریالی ، ارزی ،تسهیلات جاری و غیرجاری بانکهای خصوصی استان البرز بررسی شد.

حسین جلیل پیران معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز که در این جلسه حضور داشت گفت: در این جلسه به نقش مهم بانکهای خصوصی در کنار بانکهای دولتی در تامین مالی و پرداخت تسهیلات متنوع بانکی اشاره شد و وضعیت بانکهای خصوصی در حوزه های ریالی ، ارزی ، تسهیلات جاری و غیرجاری بانکهای خصوصی استان البرز مورد بررسی قرار گرفت.
معاون اقتصادی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز افزود : در این جلسه بر ضرورت حضور مدیران بانکهای خصوصی استان البرز در جلسات شورای هماهنگی بانکهای استان البرز و افزایش تعامل بانکهای خصوصی و دولتی در راستای رشد و توسعه اقتصادی استان البرز تاکید شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.