تصویر
بررسی و پیگیری مشکلات و معضلات مدارس  محمدشهر در خانه ملت
10 آبان 1402 - 13:25
4
حجت الاسلام والمسلمین سید محمدتقی غضنفری امام جمعه و کریم قدیانلو نایب رئیس شورای اسلامی شهر محمدشهر در نشستی صمیمی با دکتر علیرضا عباسی نماینده شهرستان کرج در مجلس شورای اسلامی ، مشکلات و معضلات مدارس سطح شهر را مطرح و پیگیری نمودند.
ارسال توسط :
پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدتقی غضنفری امام جمعه و کریم قدیانلو نایب رئیس شورای اسلامی شهر محمدشهر در نشستی صمیمی با دکتر علیرضا عباسی نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی ، مشکلات و معضلات مدارس سطح شهر را مطرح و پیگیری نمودند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر محمدشهر در همین زمینه اظهار داشت: در جلسه مذکور که با حضور سرپرست آموزش و پرورش ناحیه ۳ ، معاون پشتیبانی ناحیه ۳ و نماینده اداره نوسازی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز برگزار شد، مواردی همچون: مشکل کمبود میز و نیمکت و وسایل در سطح مدارس محمدشهر، ایجاد چمن مصنوعی در محوطه مدارس امام مهدی(عج) ، شهدای گمنام و علوی با همکاری مدیریت شهری(انجام زیرسازی توسط شهرداری و اجرای چمن توسط آموزش و پرورش) ، معضل کمبود معلم و سرایدار در مدارس مورد پیگیری قرار گرفت.
کریم قدیانلو افزود: در همین جلسه موافقت آموزش و پرورش ناحیه ۳ با اهداء دو دستگاه پرینتر به مدارس محمدشهر اخذ شد.
در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین سید محمدتقی غضنفری امام جمعه محمدشهر ضمن بیان مشکلات و کمبودهای مدارس محمدشهر و و تشکر از اقدامات انجام شده در سطح مدارس ، خواستار توجه ویژه جهت رفع معضلات مطرح شده گردید.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.