تصویر
بررسی ۵ پرونده در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور استاندار البرز
01 اسفند 1400 - 11:40
4
با حضور نماینده عالی دولت در استان البرز 5 پرونده مربوط به واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مورد بررسی و اتخاذ تصمیم قرار گرفت.
ارسال توسط :
پ
پ

با حضور نماینده عالی دولت در استان البرز ۵ پرونده مربوط به واحدهای تولیدی، صنعتی و در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مورد بررسی و اتخاذ تصمیم قرار گرفت.

مجتبی عبداللهی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور فعالان و مدیران کل و روسای بانک های مربوطه برگزار شد بر ضرورت نهایت همراهی مسئولان برای حفظ و افزایش تولید و اشتغال تاکید کرد.
وی همچنین از مدیران و بویژه روسای بانک های استان خواست که با توجه به شرایط اقتصادی کشور و برخی موانعی که تولیدکنندگان و سرمایه گذاران به دلیل این شرایط در آن گرفتار شده اند، با دید مثبت و استفاده از تمامی اختیارات خود مساعدت کنند.
عبداللهی از فعالان اقتصادی نیز درخواست کرد که با تمام ظرفیت فعالیت داشته باشند و حفظ و افزایش اشتغال را در راس امور خود قرار دهند.
وی حمایت از طرح های کشاورزی بویژه کشت گلخانه ای را ضروری دانست و رفع موانع و ایجاد تسهیلات لازم در این راستا را ضروری دانست.
در این جلسه ۵ پرونده با حضور صاحبان صنایع و سرمایه گذاران مورد بررسی و اتخاذ تصمیم قرار گرفت که در حوزه های بیمه، بازپرداخت و اخذ تسهیلات با مشکل مواجه بودند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.