تصویر
برف روبی در محورهای کوهستانی البرز آغاز شد
25 دی 1401 - 11:15
1
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز اعلام کرد: با شدت گرفتن بارش ها ، برف روبی در محورهای کوهستانی این استان به ویژه جاده گردشگری کرج - چالوس توسط ۳۸ تیم راهداری آغاز شد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز اعلام کرد: با شدت گرفتن بارش ها ، برف روبی در محورهای کوهستانی این استان به ویژه جاده گردشگری – چالوس توسط ۳۸ تیم راهداری آغاز شد.

علی زندی فر گفت: ۱۴۴ دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین برای برف روبی و پخش ماسه و نمک پاشی در راه های البرز به کار گرفته شده‌است.
این مسوول با بیان اینکه ۱۹ راهدارخانه ثابت و سیار در جاده های البرز وجود دارد، خاطرنشان کرد: ۲۰۰ نیروی عملیاتی در این راهدار خانه ها مستقر شده اند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز اظهار کرد: اکنون در بیشتر محورهای استان بارش برف را شاهد هستیم اما تردد در آنها جریان دارد.
زندی فر گفت: شدت بارش برف در محور کرج – چالوس بیشتر از سایر محورهای کوهستانی گزارش شده است ضمن آنکه رانندگان باید سوخت کافی ، زنجیر چرخ و سایر لوازم ایمنی را همراه داشته باشند.
یک هزارو ۵۰۴کیلومترراه در البرز وجود دارد که ۴۰۰ کیلومتر آن آزاد راه،‌ بزرگراه اصلی و فرعی و مابقی ر راه روستایی است.
طول محورهای کوهستانی البرز ۵۰۰ کیلومتر است.
۲۷۶کیلومتر از راه‌های البرز شریانی و ۱۱۴ کیلومتر آن ترانزیتی است.
منبع ایرنا برچسب ها: مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز اعلام کرد: با شدت گرفتن بارش ها ، برف روبی در محورهای کوهستانی این استان به ویژه جاده گردشگری کرج – چالوس توسط ۳۸ تیم راهداری آغاز شد.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز اعلام کرد: با شدت گرفتن بارش

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.