برنامه‌های متنوع«هفته ملی کودک» برای کودکان البرزی
  • مهر ۱۲, ۱۴۰۳ ساعت: 7:32
  • شناسه : 1541563
    0

    به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، دهمین نشست شورای فرهنگی که صبح روز چهارشنبه ۱۱ مهر ماه ۱۴۰۳ به ریاست زینب عاشری، مدیر کل کانون استان البرز برگزار شد به موضوع جمع بندی فعالیت‌های پیشنهادی سازمان‌ها و تدارک برنامه‌های مشترک اختصاص یافت. عاشری در این نشست بر […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، دهمین نشست شورای که صبح روز چهارشنبه ۱۱ ماه ۱۴۰۳ به ریاست زینب عاشری، مدیر کل کانون استان البرز برگزار شد به موضوع جمع بندی فعالیت‌های پیشنهادی سازمان‌ها و تدارک برنامه‌های مشترک اختصاص یافت.

    عاشری در این نشست بر ضرورت اجرای فعالیت برای جامعه هدف در مناطق مختلف استان، به ویژه مناطق کم برخوردار تاکید کرد.

    این مقام مسئول همچنین از اعضای شورای فرهنگی خواست با توجه به برنام های پیشنهادی سازمان‌ها و ظرفیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برنامه‌های مناسب برای این هفته را با توان مضاعف، برنامه‌ریزی و اجرا کنند.

    گشایش مرکز جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در محمد ، برگزاری نمایشگاهمحصولاات تربیت و یادگیری کودکستان‌ها، حضور کارشناسان بهداشت و منابع طبیعی در مراکز کانون و مدارسی که کانون یاران حضور دارند،برگزاری جشنواره‌های مختلف ( عروسک‌های غول پیکر، بادبادک‌ها، نقاشی، اکرانن فیلم‌ها و پویانمایی‌های کانون در مدارس و کتابخانه‌ها،اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی در مناطق کم برخوردار، اکران فیلم سینمایی«در آغوش درخت»، ویژه والدین و اولیای تربیتی، برگزاری ویژه برنامه برای اعضای کانون، دانش اموزان مدارس و فرزندان همکاران کانون پرورش شفکری کودکان و نوجوانان استان البرز، از فعالیت‌هایی است که در این نشست، بررسی و تصویب شد.

    لازم به توضیح است فعالیت‌های هفته ملی کودک، از شنبه تا جمعه، ۱۴ تا ۲۰ مهر ماه سال ۱۴۰۳، هم‌زمان با سراسر کشور در استان البرز نیز برگزار می‌شود.

    علاقه‌مندان جهت آگاهی از این برنامه‌ها با مراکز کانون استان تماس گرفته و یا به کانال‌های کانون البرز در فضای مجازی مراجعه کنند.

    منبع کانون پرورش فکری البرز

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر